آنفالوياب معتبراينستاگرام

آيا اخ داريد كساني كه شما را در اينستاگرام فالو بك نكرده اند را بيابيد؟آيا همنشين داريد در ساعت اغلب از 100 تن آنفالو كنيد ؟آيا دوست داريد شمردن تغيير فالور هاي خود را به مرور موعد ببينيد؟آيا اخ داريد فهرست كساني كه لغايت كنون شما را لايك نكرده اند يا براي شما كامنت نگذاشته اند بيابيد؟پس برنامه ي آنفالوياب اينستاگرام را از دست ندهيد.از آنفالوياب اينستاگرام چه ميدانيد؟آنفالوياب اينستاگرام چيست؟آنفالوياب اينستاگرام در واقعيت برنامه اي است كه بصورت جداگانه در گوشي تلفن به اتفاق شما نصب شده و با به كارگيري الگوريتم هاي ويژه خود و توانايي پيوستگي به حساب اينستاگرام شما، مي تواند كساني كه شما را در اينستاگرام آنفالو كرده اند پيدا كرده و فهرست آن ها را به شما نمايش دهد.
اين برنامه همچنين اين قابليت را داشته كه بدون برونرفت از برنامه بتوانيد در ان واحد، كل كساني كه شما را آنفالو كرده اند را آنفالو كنيد. انفالوياب اينستاگرام علاوه بر يافتن كساني كه شما را انفالو كرده اند، قادرند با استفاده از قابليت روح ياب نيز، كساني كه در ليست پيگيري كنندگان شما بوده اما هيچگونه فعاليتي ندارند را يافته و به شما نمايش دهند.
با به كارگيري اين امكانات شما مي توانيد صفحاتي كه صرفا براي تبليغات به تعقيب دنبال كنندگان اغلب مي باشند را يافته و از ليست فالوورهاي خويش حذف نماييد. بسياري از كساني كه صرفا به دنبال كسب فالوورهاي اغلب هستند كه عمدتا اهداف تبليغاتي دارند، فقط به فالو كردن بي نهايت كسان مي پردازند و در اين مياني نيز كساني در پاسخ، پيج آن ها را فالو مي كنند.
در اين ميان، بعضي از اين صفحات پس از اينكه شما آن ها را تعقيب كنيد، پيج شما را انفالو كرده و به اين ترتيب با شمار فالووينگ هاي كم، مي توانند تعداد زيادي فالور كسب كنند. اين شيوه كه در راستي گرد از طريق هاي افزايش فالوور در اينستاگرام مي باشد، مي تواند براي كاربران عادي اينستاگرام ايجاد مزاحمت نمايد و بدون هيچ عكس العملي از طرف مقابل، آوش تك مجبور به نگريستن و پيگيري كردن پست هايي شوند كه از جانب افرادي ارسال مي شود كه آن ها را انفالو كرده اند!
برنامه آنفالوياب اينستاگرام دقيقا در همين موقعيت به پيشه خواهد آمد و مي تواند پيج ها و كساني كه صرفا به سپريدن روش هاي تبليغاتي براي كسب درآمد مي پردازند، را پيدا كرده و آن هايي را كه هيچ عكس العملي نسبت به پست هاي شما از خويش پرتو نمي دهند و يا به طور كلي شما را آنفالو كرده اند را آنفالو نماييد.
برنامه آنفالوياب اينستاگرام Unfollowers For Instagram از جمله اين برنامه هاست كه نيرو و محيط كاربري بي اندازه اي داشته و توانسته از كاربران گوگل پلي با بيش از 10 ميليون بار دانلود، امتياز عالي 4.6 را دريافت كند.
آنفالوياب اينستاگرام مذكور ، علاوه بر امكانات و خاصيت هاي اصلي برنامه هاي آنفالوياب، قادر است امكانات ديگري از قبيل كساني كه بيشترين پست هاي شما را لايك كرده اند و به نوعي پيروان هميشگي شما را پيدا كرده و نمايش مي دهند.
در پيوستگي شماري از قابليت هاي آنفالوياب اينستاگرام Unfollowers For Instagram را بيان نموده ايم كه مي تاب در زير آن ها نگريستن نمود:
نمايش افرادي كه شما را انفالو كرده و توانايي انفالو كردن آن ها به چهره يكجا و از تو خود برنامه
نمايش فالوور هاي روح يا كساني كه هيچ كدام از پست هاي شما را نگريستن و لايك نكرده اند
نمايش طرفداران و كساني كه آنفالوياب معتبراينستاگرام آنجا اغلب پست هاي شما را لايك و بازديد كرده اند
دسته بندي كساني كه به تازگي اقدام به آنفالو كردن شما نموده اند
نمايش كساني كه آنها را فالو كرده ايد ولي آن ها شما را فالو نكرده اند
نمايش پسينيان كساني كه در پست هاي شما كامنت گذاشته اند
از خاصيت هاي اين برنامه اين است كه اين برنامه هم براي اندرويد و هم براي ايفون ارائه شده است و كاربران IOS نيز مي توانند اقدام به دريافت اين برنامه كاربردي نمايند.
اين برنامه به صورت رايگان ارائه شده است و تمامي امكانات گفته شده را بدون دريافت خرج اي در كمر بستن كاربران خويش پيمان مي دهد.
اين برنامه نيز از دسته برنامه هاي مفيد اينستاگرامي ، همچون برنامه بازديدياب اينستاگرام و يا برنامه به اشتراك گذاري پست سايرين در اينستاگرام مي باشد كه زياد پرطرفدار بوده و كاربران ويژه خويش را دارا مي باشد.

راهكار متوقف كردن نرم‌افزارهايي كه سرعت بوت ويندوز 10 را كند مي‌كنند

سرعت راه‌اندازي كامپيوتر شخصي شما كند شده است؟ به دنبال شناسايي برنامه‌هايي هستيد كه سرعت بوت ويندوز 10 را كند كرده‌اند؟ در نظر داريد سرعت بوت ويندوز 10 را افزايش دهيد؟ ما در اين مقاله راهكاري را به شما معرفي كنيم كه اجازه مي‌دهد به شناسايي برنامه‌هايي بپردازيد كه سرعت بوت ويندوز 10 را كند كرده‌اند.

 

برنامه‌هايي كه پيكربندي شده‌اند تا همزمان با بوت شدن ويندوز 10 اجرا شوند به ميزان قابل توجهي فرآيند بوت را افزايش مي‌دهند. بيشتر برنامه‌ها به‌طور خودكار تنظيم شده‌اند تا در زمان بوت اجرا شوند. مايكروسافت وان‌درايو از جمله اين برنامه‌‌ها است كه به‌طور خودكار اجرا مي‌شود.

 

چطور مي‌توانيم برنامه‌هاي كند كننده بوت ويندوز را شناسايي كنيم؟

زماني كه كامپيوتر را روشن مي‌كنيد، ويندوز 10 دسكتاپ، آيكن‌هاي دسكتاپ و ده‌ها سرويس و فرآيند سيستمي را همراه با برنامه‌هايي كه پيكربندي شده‌اند به‌طور خودكار بارگذاري مي‌كند. هر برنامه‌اي كه در زمان راه‌اندازي اجرا مي‌شود به ميزان قابل توجهي سرعت بوت ويندوز 10 را افزايش مي‌دهد. در حالي كه برخي از برنامه‌ها كمترين تاثير را دارند، در مقابل برخي ديگر به ميزان قابل توجهي اثرگذار هستند.

 

توجه داشته باشيد كه غيرفعال كردن همه برنامه‌ها نبايد انتخاب اول شما باشد. شما بايد برنامه‌هايي كه بالاترين زمان تاخير را به همراه مي‌آورند را شناسايي كرده و آن‌ها را غيرفعال كنيد. خوشبختانه ويندوز 10 در شناسايي اين برنامه‌ها و افزايش سرعت بوت به شما كمك مي‌كند. راهكار ارائه شده از سوي ويندوز 10 به شما اجازه مي‌دهد ميزان فعاليت پردازنده مركزي در ارتباط با برنامه‌هايي كه در زمان بوت اجرا مي‌شوند را شناسايي كرده و فقط برنامه‌هاي سنگين را غيرفعال كنيد.

 

توجه داشته باشيد كه غيرفعال كردن بيشتر برنامه‌هاي استارت‌آپ راهكار ايده‌آلي است، اما غيرفعال كردن برنامه‌هاي حياتي ممكن است روند كاري ويندوز را با مشكل روبرو كند.

 

پيدا كردن برنامه‌هايي كه سرعت بوت ويندوز 10 را كند مي‌كنند

مرحله اول، برنامه Task Manager را باز كنيد. براي اين منظور كليدهاي Ctrl+Sifit+Esc را فشار دهيد تا Task Manager اجرا شود.

 

مرحله دوم، اگر قادر نيستيد همه جزييات را در پنجره Task Manager مشاهده كنيد، روي دكمه More details كليك كنيد تا ابزار در وضعيت نمايش كامل قرار گيرد.

 

افزايش سرعت بوت سيستم, بهينه سازي سيستم عامل ويندوز 10

بهينه‌سازي و افزايش سرعت سيستم

 

مرحله سوم، روي زبانه Startup كليك كنيد. اين زبانه فهرست برنامه‌هاي استارت‌آپي كه در زمان بوت اجرا مي‌شوند را نشان مي‌دهد. با كليك روي ستون Status نرم‌افزارهاي فعالي كه در استارت‌آپ قرار دارند به ابتداي فهرست مي‌آيند. برنامه‌هايي كه در مقابل آن‌ها عبارت Enabled درج شده است. همان‌گونه كه در تصوير زير مشاهده مي‌كنيد در اين زبانه نام سازنده نرم‌افزار، وضعيت، ميزان اثرگذاري و نام خود برنامه قابل مشاهده است.

 

افزايش سرعت بوت سيستم, بهينه سازي سيستم عامل ويندوز 10

بهينه سازي سيستم عامل ويندوز 10

 

مرحله چهارم، پيشنهاد ما اين است برنامه‌هايي كه در ستون Startup impact  بالاترين تاثير منفي روي بوت مي‌گذارند را غيرفعال كنيد. در نتيجه از برنامه‌هايي كه در مقابل آن‌ها عبارت low يا medium نوشته شده است صرفنظر كنيد.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/solution-windows10-boot.html

تغيير تنظيمات زباله‌دان ويندوز

هر بار كه فايلي را از ويندوز حذف مي‌كنيد اين فايل به زباله‌دان منتقل مي‌شود و تا زماني كه زباله‌دان پر شود يا فايل را از زباله‌دان نيز حذف كنيد، مجموعه فايل‌هاي حذف شده در آن بخش باقي مي‌مانند. 

البته چنانچه زباله‌دان به حداكثر ظرفيت خود رسيده و پر شده باشد، با حذف فايل‌هاي جديد، قديمي‌ترين فايل موجود در زباله‌دان به‌صورت خودكار حذف مي‌شود تا فضا براي جديدترها باز شود. آيا مي‌دانيد زباله‌دان ويندوز قابل مديريت است و مي‌توانيد ظرفيت آن را افزايش دهيد، حذف خودكار زمان‌بندي شده را مديريت يا حذف مستقيم فايل‌ها بدون قرارگيري در زباله‌دان را فعال كنيد؟ در اين ترفند با مجموع روش‌هاي مديريت زباله‌دان ويندوز آشنا خواهيد شد.

 

تغيير ظرفيت زباله‌دان

به‌صورت پيش‌فرض ظرفيت زباله‌دان در ويندوز حدود 5 درصد از فضاي پارتيشن درايوي است كه ويندوز در آن نصب شده است.

مثلا اگر پارتيشني 100 گيگابايتي براي ويندوز برگزيده باشيد، زباله‌دان حدود 5 گيگابايت ظرفيت دارد.

براي افزايش اين حجم روي آيكون زباله‌دان (Recycle Bin) در ويندوز كليك راست كرده و گزينه Properties را انتخاب كنيد.

پارتيشن موردنظر براي افزايش ظرفيت زباله‌دان را از فهرست موجود انتخاب كرده و در ادامه در بخش Custom Size حجم دلخواه را بر حسب مگابايت وارد كنيد. (هر 1024 مگابايت معادل يك گيگابايت است.)

 

تنظيمات سطل آشغال ويندوز, فايل در سطل آشغال ويندوز پاك نميشه

 تنظيمات سطل آشغال ويندوز

 

حذف يك‌مرحله‌اي

اگر از حذف فايل‌هاي خود اطمينان داريد و تمايلي به قرارگيري فايل‌ها در زباله‌دان نداريد، مي‌توانيد حذف بدون انتقال فايل در زباله‌دان را نيز براي هميشه فعال كنيد. براي انجام اين كار در پنجره Properties گزينه زير را فعال كنيد:

Don’t move files to the Recycle Bin.

Remove files immediately when deleted

 

 

در ادامه همان‌طور كه مي‌دانيد پيش از اجراي عمليات حذف، پنجره‌اي براي تاييد عمليات براي شما نمايش داده مي‌شود كه اگر بخواهيد اين پنجره نيز نشان داده نشود كافي است در همين بخش علامت چك‌مارك گزينه Display Delete Confirmation Dialog را غيرفعال كنيد.

 

توجه:

 

غيرفعال كردن Display Delete Confirmation Dialog توصيه نمي‌شود، چرا كه ممكن است اشتباهي نسبت به حذف فايل‌ها اقدام كنيد و باتوجه به حذف مستقيم فايل بدون قرارگيري در زباله‌دان، بازيابي فايل‌ها در شرايط حذف اشتباهي دشوار خواهد بود.

 

تخليه خودكار

يكي از قابليت‌هاي جديدي كه در به‌روزرساني‌هاي اخير مايكروسافت به ويندوز 10 اضافه شده Storage Sense نام دارد كه به شما كمك مي‌كند به‌صورت خودكار نسبت به افزايش فضاي خالي هاردديسك اقدام كنيد. همچنين اين قابليت از تخليه خودكار زباله‌دان طبق بازه‌هاي زماني نيز پشتيباني مي‌كند و براي استفاده از آن كافي است از منوي استارت روي گزينه Settings كليك كنيد يا كليدهاي Windows+I را فشار دهيد.

 

به بخش System مراجعه و از ستون سمت چپ، گزينه Storage را كليك كنيد.

 

در ادامه از سمت راست در بخش Storage Sense روي لينك Change how we free up space automatically كليك كنيد.

 

در بخش Temporary Files گزينه Delete temporary files that my apps aren’t using را فعال كرده و با استفاده از اولين منو در همين بخش، زمان دلخواه را براي تخليه خودكار زباله‌دان مشخص كنيد.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/recyclebin-windows2-settings.html

سايت آپلود فايل با حجم بالا

آپلود فايل از سال ها پيش بين وبمسترها و كاربران اينترنتي مرسوم بوده است. از موعد تكاپو در وبلاگ ها و مجلس ها تا به امروز كه براي كارهاي سنگين تر مانند انتقال حجم فوقاني از ديتا يا بك آپ گرفتن، از سرويس هاي آپلود فايل استفاده شده و مي شود.
قديم ها سرويس هاي آپلود فايل معروفي همانند رپيدشير و مگا آپلود بودند كه جزء نيرومند ترين سايت هاي آپلود فايل دنيا بودند كه اكنون براي ما نوستالوژي محسوب مي شوند. اما نقض قانون كپي رايت بدست كاربران زيادي كه اين سايت ها داشتند باعث شد اين دو سايت دوست داشتني آپلود فايل مجاني براي دائم تعطيل شوند.
بعد متعلق به اتفاق تلخي كه براي اين دو سايت خوب افتاد كه اغلب به كام كاربران اينترنتي تلخ بود سايت هاي ديگري هم كوشش كردند از اين دو سايت دنباله روي كنند كه در پايان به نتيجه خوبي نرسيدند و تدريجا آن ها هم از بين رفتند. اما همين الان هم سايت هاي آپلود مجاني فايل خوب ناچيز نيستند!
از آنجايي كه سرويس هاي آپلود فايل مجاني مزيت هاي نكوداشتن دارند و دائم به آن ها نيازمند خواهيم بود تصميم گرفتم در اين مقاله بهترين سايت هاي آپلود فايل مجاني ايراني را بررسي كنم. بله ميان اين همه سايت آپلود فايل خارجي، سايت هاي آپلود فايل ايراني خوب هم پيدا مي شوند. چرا از سايت هاي آپلود فايل ميهني استفاده نكنيم؟
در اين مقاله به اتفاق من باشيد تا شما را با بهترين سرويس هاي آپلود فايل ايراني كه امكانات بسيار نكويي را در برگزيدن شما پيمان مي دهند آشنا كنم.
 
چرا از سايت هاي آپلود فايل كاربرد مي شود؟قبل از اينكه به سراغ شناسايي و بررسي سايت هاي آپلود فايل مجاني ايراني برويم بهتر است موارد استفاده از آن ها را با هم رسيدگي كنيم. موارد به كارگيري آپلود سنترها زياد است كه در اينجا به چند الي از مهمترين هاي آن ها اشاره خواهم كرد.
 
استفاده از سايت هاي آپلود فايل به عنوان هاست دانلودخيلي از رفقا به خاطر اينكه هزينه اي براي حجم اضافي روي فضاي ميزباني سايت خود ندهند و به اصطلاح حجم پولي خويش را از دست ندهند تصميم مي گيرند فايل هاي حجيم خويش اعم از ويديو ها و فايل هاي سنگين ساير را در آپلود سنترهاي رايگان بارگذاري كنند تا اينطوري پول اضافي براي حجم بسيار ندهند.
سپس لينك هاي دانلود را در كمر بستن كاربران خويش قرار مي دهند. البته خيلي از سايت هاي آپلود فايل رايگان لينك مستقيم ارائه مي دهند كه مي توان گفت اينطوري كسي متوجه نمي شوند كه فايل ها روي فضاي ديگري غير از سايت اصلي آپلود شده اند.
بيشتر سايت هايي كه شدامد فوقاني دارند و فايل هاي موجود روي سايتشان زياد دانلود مي شوند از اين طريق براي آپلود فايل هاي خويش استفاده مي كنند الي پهناي باند اقليت مصرف كنند.
 
تهيه نسخه پشتيبانبعضي از دوستان هم براي تهيه نسخه هاي پشتيبان از فايل هاي خود اقدام به استفاده از سايت هاي آپلود فايل رايگان مي كنند. حال شدني است براي فايل هاي شخصي شان باشد يا فايل هاي مهمي كه براي وب سايت شان است! در هر چهره خيلي از افراد هستند كه براي استوار كاري فايل هاي مهم خود را چند جا آپلود مي كنند.
 
ارسال فايل در ايميلمورد بعدي كه سايت هاي آپلود فايل باره بهره‌گيري كاربران قرار مي گيرد فايل هايي است كه در ايميل ها رد و بدل مي شوند. حتما مي دانيد فايل پيوست اي كه در ايميل بارگذاري مي كنيد نمي تواند بيش از 50 مگابايت يا كمتر از آن باشد.
به همين علت كاربراني كه قصد دارند حجم بالاتري از اين را در ايميل هاي ارسالي خود ارسال كنند از آپلود سنترهاي رايگان يا سرويس هاي سايت آپلود فايل با حجم بالا آپلود فايل موجود براي آپلود فايل هاي حجيم تر خود استفاده مي كنند.
 
اشتراك فايل در شبكه هاي اجتماعي و انجمن هاگاهي وقت ها هم ارسال فايل در انجمن ها يا شبكه هاي اجتماعي غير شدني خواهد بود. چون ميزان فضايي كه مثلا مجلس ها در اختيار ما قرار مي دهند زياد بسيار محدود است يا در شبكه هاي اجتماعي امكان آپلود فايل هاي حجيم شدني نيست!
به همين انگيزه كاربراني كه برآنند ويديو، فيلم، خواست يا فايل خاصي را به اشتراك بگذارند مجبوراند از سايت هاي آپلود فايل براي آپلود فايل باره نظر خود بهره‌گيري كنند.درآمد سايت هاي آپلود فايل مجاني از كجاست؟همانطور كه مي دانيد سايت هاي آپلود فايل مجاني هستند ولي اكثرشان نسخه پولي هم دارند كه امكانات چيره دست تري در كمر بستن كاربران شان پيمان مي دهند.
اما احتمالاً پيش خويش فكر كنيد اين كل فضايي كه در گزين كردن كاربران شان قرار مي دهند هزينه هاي سنگيني براي آن ها خواهد داشت بعد به راستي چرا اين شغل را مي كنند؟ چه سودي براي آن ها دارد؟
جواب اين سوال كاملا مشخص است. اكثرا سايت هاي آپلود فايل مجاني در ازاي تبليغاتي كه در صفحات مختلف سايت خويش اعم از صفحه اصلي، صفحات دانلود فايل، منطقه كاربري و … مي گذارند درآمد هاي بسيار بالايي دارند. مثال اش سايت آپلود بوي كه در پيوسته اين سايت را با هم رسيدگي مي كنيم.
همچنين اشتراك هاي اخص اي هم كه مي فروشند درآمد فوقاني براي آن ها خواهد داشت اما هرگز به اندازه تبليغات نخواهد بود!
پس بيشترين درآمد سايت هاي آپلود فايل تبليغات مختلفي است كه به ازاي قرار دادن آن در سرنوشت هاي مختلف سايت شان به دست مي آورند.
 
معايب سرويس هاي آپلود فايل چيست؟شايد قبل خويش بگوييد هر چيز رايگاني معايبي هم بايد داشته باشد! بله دقيقا همينطور است. سايت هاي آپلود فايل هم چون نسخه مجاني دارند صد در صد معايبي خواهند داشت.
يكي از معايب اين سايت ها عدم ارائه لينك مستقيم است. يعني كاربران براي دانلود فايل هاي آپلود شده روي اين آپلود سنترها بايد در دو مرحله اقدام كنند. در اين چهره وانگهي ممكن است امكان توقف و ادامه در دانلود منيجر ها هم نباشد.
همچنين مسئله بعدي ميزان فايل هاي آپلود شده است كه بسياري از اين سايت ها محدوديت هايي در آپلود فايل دارند. صحيح است كه مثلا 20 گيگ فضاي رايگان براي آپلود فايل به شما ارائه مي دهند ولي مثلا فايل شما در يك بار آپلود نبايد بيشتر از 700 مگابايت باشد.
كاهش سرعت دانلود در حالت مجاني و ديركرد در سررسيد نمايش لينك دانلود هم از ديگر معايب سايت هاي آپلود فايل مجاني است.

نرم افزار مبتني بر واقعيت مجازي «vLUME» به دانشمندان امكان حركت درون سلول را مي‌دهد

دانشمندان دانشگاه كمبريج با همكاري شركت نرم افزاري «Lume VR»، نرم افزار «vLUME» را مبتني بر واقعيت مجازي توسعه داده‌‌اند. محققان از اين پس مي‌توانند با كمك اين نرم افزار داده‌هاي ميكروسكوپي سلولي را در فضايي سه بعدي تجزيه و تجليل كنند. از اين نرم افزار مي‌توان براي شناسايي مشكلات اساسي در سلول‌ها و ايجاد روش‌هاي درماني جديد براي برخي بيماري‌ها كمك گرفت.

با كمك نرم افزار جديد مبتني بر واقعيت مجازي،‌ امكان رويت و تجزيه و تحليل داده‌هاي ميكروسكوپيك در رزولوشن بالا وجود دارد و دانشمندان مي‌توانند درون سلول‌ها حركت كرده و به تجزيه و تحليل وضعيت سلول بپردازند.

ميكروسكوپي كه در اين نرم‌افزار به كار رفته از رزولوشن بسيار بالا برخودار بوده و در سال 2014 جايزه نوبل شيمي را دريافت كرده بود. پيشتر، محققان با كمك اين ميكروسكوپ مي‌توانستند فرآيندهاي مولكولي را به خوبي و در فضاي دو بعدي مشاهده كنند. نرم افزار جديد امكان مشاهده سه بعدي اين فرآيندها را فراهم كرده است.

دكتر «استيون اف. لي» يكي از محققان دانشگاه كمبريج اعلام كرد:

«در زيست شناسي بهتر است كه در فضاي سه بعدي، تجزيه و تحليل‌ها انجام شود. حال آنكه در سيستم‌هاي مرسوم تنها امكان بررسي داده‌ها در فضاي دو بعدي فراهم بود كه دشواري‌هاي خاص خودش را داشت.اكنون نرم افزار مبتني بر واقعيت مجازي، به محققان كمك مي‌كند تا در فضايي واقعي‌تر سلول‌ها را مورد بررسي قرار دهند.»

بي‌شك نرم افزار vLUME مي‌تواند انقلابي در تصويربرداري سلولي ايجاد كرده و وضعيت سلول‌ها را مقياس نانو مورد بررسي قرار دهد.  ناگفته نماند كه در اين نرم افزار امكان بارگذاري مجموعه داده‌هاي مختلف فراهم شده است كه مي‌توانند در الگوريتم‌هاي مختلفي دسته بندي شوند. در نتيجه براي بررسي داده‌هاي پيچيده سلولي كاربرد فراواني دارد.

امكان به اشتراك گذاشتن داده‌هاي جمع آوري شده توسط برنامه با ساير محققان در سراسر جهان نيز وجود دارد. تيم پروژه در تلاش هستند از اين ابزار قدرتمند براي بررسي سلول‌هاي عصبي، سلول هاي ايمني يا حتي سلول‌هاي سرطاني استفاده كنند.

 

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/14/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%a8%d8%aa%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%b1-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-vlume-%d8%a8%d9%87-%d8%af/

بيتس فلكس معرفي شد؛ ارزانترين هدفون بيسيم اپل با قيمت ۵۰ دلار

شركت بيتس امروز از مقرون به صرفه‌ترين ايرفون بي‌سيم باكيفيت خود رونمايي كرد. بيتس فلكس به پورت USB-C مجهز شده و با قيمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش مي‌رسد.

اين ايرفون مانند بيتس ايكس از كابل سبك وزن بهره مي‌برد كه پشت گردن كاربر قرار مي‌گيرد و ايربادهاي آن در هنگام عدم استفاده به صورت مغناطيسي به يكديگر متصل مي‌شوند. زماني كه سري ايرفون را از گوش خود خارج كنيد، پخش موسيقي به صورت خودكار متوقف شده و با گذاشتن دوباره داخل گوش خود، پخش آهنگ از سر گرفته مي‌شود.

بيتس درباره كيفيت صوتي اين هدفون اعلام كرده:

«بيتس فلكس از درايور لايه‌اي اختصاصي با آكوستيك دو محفظه‌اي براي ارائه صداي با كيفيت و متعادل بهره مي‌برد. زاويه بهينه درايور باعث دقت بالاي صدا مي‌شود و علاوه بر اين، يك پردازنده ديجيتال صدا را براي بيس و ميانه‌هاي دقيق و همچنين اعوجاج كم در منحني فركانس تنظيم مي‌كند.»

 

راي شارژ اين ايرفون بايد از پورت USB-C استفاده كنيد و ديگر خبري از پورت لايتنينگ در محصول جديد بيتس نيست. بيتس فلكس براي اتصال سريع با آيفون و آيپد به چيپ W1 اپل مجهز شده و از قابليت‌هاي نرم افزاري مانند اشتراك‌گذاري صدا بهره مي‌برد. با ۱۰ دقيقه شارژ كاربران مي‌توانند تا ۹۰ دقيقه با آن آهنگ گوش دهند و با شارژ كامل، اين محصول تا ۱۲ ساعت آن‌ها را همراهي مي‌كند.

اين ايرفون در زماني معرفي شده كه اپل با معرفي گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ تصميم گرفت آداپتور و هدفون را از جعبه آن‌ها حذف كند. با توجه به اين موضوع، خريد يك ايرفون بي‌سيم از برند بيتس با قيمت ۵۰ دلار مي‌تواند براي صاحبان گوشي‌هاي سري آيفون ۱۲ اقدام مناسبي باشد.

بيتس براي اين محصول يك اپ اندرويدي ارائه كرده كه توسط آن امكان بروزرساني فريمور فراهم مي‌شود و مي‌توان به سرعت آن را به گوشي‌هاي اندرويدي متصل كرد. فروش اين محصول از تاريخ ۲ آبان آغاز مي‌شود.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/14/%d8%a8%db%8c%d8%aa%d8%b3-%d9%81%d9%84%da%a9%d8%b3-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/

سايت دانلود عكس بك گراند

آيا شما هم از گرافيست ها و طراحان هستيد؟ آيا با فرمت هاي گوناگون تصاوير آشنايي داريد؟ پيش تر به موضوعاتي از جمله بهترين حجم عكس براي سايت ، گونه ها قالب سايت مجاني ، دانلود عكس از شاتر استوك و روش خريد عكس از شاتر استوك ، سايت فروش عكس آي استوك پرداختيم. در اين نوشتار هدف داريم شما را با اصول انتخاب پسنديده براي تصوير بعد گويه سايت آشنا نماييم الي بتوانيد سايتي با كيفيت بالا داشته باشيد. برگزيدن تصوير بعد گويه سايت يگانه ساير از نكاتي است كه در طراحي سايت از اهميت خاصي سايت دانلود عكس بك گراند برخوردار است. تارنما عكسها نيز براي دسترسي راحت تر شما به بك گراند هاي مختلف، كم و بيش به ۴,۰۰۰ تصوير پس گويه زيبا و باكيفيت فراهم نموده است. بس است از زبانه گرافيك گزينه Graphics را برگزيدن كنيد و سپس در تقدير سمت چپ تقسيم بندي خود را بر روي Backgrounds قرار دهيد.
تصوير پس مقوله سايتاز ابتداي ظهور وب سايت، تصوير بعد گويه يكي از مهم ترين مولفه هاي يك طراحي خوب و با كيفيت بوده است. با كمي دقت متوجه مي شويد كه اين اهميت امروزه بيش از قبل به چشم مي خورد و تأكيد بر روي بك گراند در قالب هاي وب سايت را مي نا تماشا كرد. در اين نوع قالب ها، تصوير پس گويه نه تنها مسئوليت فريم بندي صفحه را به عهده دارد، بلكه براي تفكيك دسته هاي مختلف صفحه نيز به پيشه مي رود.
در اثناء انتخاب تصوير بعد مقوله براي سايت بايد همواره به خاطر داشته باشيد كه برگزيدن تصوير اشتباه ممكن است به انتقال پيام بي ربط به كاربر انتها شود. بنابراين با دقت بالا و پروا فراوان بك گراند سايت خود را انتخاب كنيد.
اصول گزينش پسنديده تصوير پس گويه براي سايت۱٫ دست يافتني و خوانا باشد.اولين نكته اي كه لازم است در هنگام گزينش تصوير بعد گويه در عقيده داشته باشيد آن است كه تصوير مورد نظر بر روي خوانايي متن صفحه نارسايي برپايي نكند و به راحتي قابل خواندن باشد. از اين جهت نخست بايد از آساني خوانايي متن مطمئن شويد و تضاد رنگي بين تصوير و متن را تخمين كنيد و بهترين حالت ممكن را برگزيدن نماييد.
همچنين دقت داشته باشيد كه بخشي از تصويري براي بك گراند سايت خويش گزينش مي كنيد داراي فضاي خالي باشد الي متن بتواند روي آن پيمان گيرد. بعد عكس ها شلوغ، متراكم و خوشحال نمي تواند برگزيدن مناسبي براي پس مقوله سايت باشد.
در صورتي كه تصويري را گزينش كرديد كه در خوانايي متن سخت به هستي مي آورد، اما كماكان مصمم به به كارگيري آن تصوير بوديد مي توانيد از طريق نرم انگيزه ها هاي ويرايشي، تصوير دلخواهتان را ويرايش كنيد به نوع اي كه سخت خوانش متن را برطرف كند. به طور نمونه مي توانيد از لايه ماسك بهره‌گيري كنيد يا فونت، اندازه و رنگ متن خود را متناسب با تصوير تغيير دهيد.
۲٫ تصوير مرتبط و سازگار باشد.تصاويري كه به عنوان بعد گويه براي قسمت هاي گوناگون سايت گزينش مي كنيد نبايد از سوژه آن صفحه بعيد باشد. همواره بايد توجه داشت كه بستگي بين تصوير بك گراند و محتواي مربوط به آن صفحه و استراتژي كلي كسب و كار و برندينگ شما حفظ شود و مفهوم و پيام شما را به طور صحيح به مخاطب منتقل كند. رهنمود مي شود تصاوير را به صورت تمام صفحه برگزيدن و طراحي نماييد. اين عكس ها مي تواند تصويري از فرآورده خدماتي شما باشد يا اينكه تصويري از موقعيت جغرافيايي محلي كه به شناسايي آن پرداخته ايد يا … .
۳٫ به كارگيري تكسچرهاي نامحسوس و يكپارچهشما مي توانيد از خاصيت هاي مثبت تصاويري كه با عنوان تكسچر (Texture) يا پترن (Pattern) شناخته مي شوند استفاده كنيد. چراكه اين تصاوير بدون محدوديت طولي و عرضي بنا به سليقه شما مي تواند به چهره تمام صفحه يا بخشي از صفحه نمايش داده و به چهره يك تصوير كبير و يك دست نمايان شود. همانطور كه مي دانيد عكس ها تكسچر يا پترن به صورت تكرار شونده هستند. نكته قابل توجه حجم ذيل اين عكس ها است كه سرعت لود صفحه را بالا مي برد و نسبت به عكس ها بزرگ زمان كمتري براي لود به خود گزين كردن مي دهد.
توجه كنيد كه در انتخاب تكسچر، از طرح هاي نازك و محو بهره‌گيري كنيد و از انتخاب طرح هاي زمخت و برجسته خودداري نماييد. ريشه-بن-بيخ تضاد رنگي بين تصوير و متن را نيز فراموش نكنيد.
۴٫ گونه ها گوناگون اسكرين و دستگاه را در نظر بگيريد.ممكن است براي خويش شما هم قبل آمده باشد كه با گوشي خويش سايتي را بالا مي آوريد ولي با بك گراند نصفه مواجه مي شويد، چنانچه همان سايت در كامپيوتر شما تصوير را كامل اثر مي دهد. اين همان نكته اي است كه بسياري از طراحان وب از آن غافل مي شوند. براي برگزيدن و طراحي تصوير بعد گويه بايد همگي نمايشگر ها و اسكرين ها را در عقيده بگيريد لغايت دسته هاي اصلي تصوير شما در اسكرين هاي حقير تر از بين نرود و مخاطب دچار تاريكي نشود.
در اينجا به وضعيت بهينه سازي تصوير براي سايت اشاره مي كنيم. اينكه كدام دسته از تصوير بك گراند را در دستگاه هاي حقير تر مثل موبايل نمايش ديتا شود.
ابتدا بايستي جهت تصوير بعد مقوله را با پروا به container آن مشخص كنيد. تصوير بك گراند را به سه صورت:
افقي Portraitعمودي Landscapeمربعي Squareمي طاقت نمايش داد.
براي اجراي عكس ها پس گويه به گونه اي كه كمترين دشوار در نمايش آن در اسكرين هاي حقير تر پيش آيد، بايد به قسمت استايل تصوير دقت كافي را داشته باشيد. به عنوان مثال، با گزينش استايل Background-size: cover مي توانيد مطمئن باشيد كه كل تصوير در كليه اسكرين ها و دستگاه ها نشانه داده مي شود و كاربران با كوچكترين مشكلي در نمايش تصوير بك گراند مواجه نخواهند شد. پس پيشنهاد مي شود به اين نكته توجه اخص اي داشته باشيد لغايت حتي الامكان تصوير بك گراند به صورت كامل نمايش داده شود يا كمينه بخشي كه چندان مهم نيست در اسكرين هاي كوچك تر نمايش ديتا نشود.
۵٫ از تصاوير با رزولوشن بالا بهره‌گيري كنيد.زماني كه براي برگزيدن عكس ها بك گراند از اينترنت بهره‌گيري مي كنيد، دقت كنيد كه تصاويري با رزولوشن بالا دانلود كنيد. وقتي شما باكيفيت ترين تصوير را با رزولوشن بالا دانلود مي كنيد، اين امكان را داريد كه هرگونه ويرايش روي تصوير انجام دهيد و آن را با هر سايزي كه ميخواهيد آماده كنيد. فراموش نكنيد كه در اثناء ويرايش، نسخه اصلي تصوير را روي سيستم ذخيره داشته باشيد، لغايت در صورت لزوم متعلق به كاربرد كنيد.
تصاوير پس مقوله در سايت هايي با موضوعات مختلف چگونه باشد ؟تصاوير بعد مقوله براي سايت هاي آموزشي و خدماتيبراي سايت هايي با محوريت تعليم بهتر است از عكس ها بعد گويه با رنگ سفيد بهره‌گيري شود. همچنين در تصاوير پس گويه براي سايت هاي خدماتي بايد دقت كنيد كه متن از تصوير جلوتر نمايش داده شود، به اين معني كه تصاوير پس مقوله نبايد به گونه اي باشد كه تمركز كاربر را از متن دور كند. اين در حالي است كه بر پاي بست، بررسي هاي صورت گرفته در سال ۲۰۱۸ بهترين رنگ در اين زمينه، رنگ سفيد يا به طور كلي رنگ صريح است. رنگي كه به صورت قبل فرض بر روي صفحه قرار گرفته و نبايد تغيير كند.
تصاوير پس زمينه براي سايت هاي خبريتصاوير بعد زمينه براي سايت هايي با موضوعات خبري به دو تقسيم تقسيم مي شود، بخش اول بايد به صورتي باشد كه قاب تازه را مشخص سازد، در سايت هاي خبري گزينش قاب تازه بسيار مهم است. به ياد داشته باشيد كه اگر قاب به درستي برگزيدن نشود، تمايز هر تازه به راستي مشخص نيست و برآيند اينكه مايه مي شود خبررساني در چگونگي مطلوبي قرار نگيرد.
تصاوير پس زمينه براي سايت هاي فروشگاهيتصاوير بعد زمينه فرآوري محتوا براي سايت هاي فروشگاهي كمي سخاوت مندانه انتخاب مي شود. كاربرد مهار شدده از رنگ هاي خوشحال در اين نوع سايت ها مشكلي ايجاد نمي كند. جستار ساير آن است كه در سايت هاي فروشگاهي، تصوير برگزيدن شده بايسيت معرف نوشته سايت باشد، البته منظور اين نيست كه اين تصوير به عنوان پس زمينه پيمان بگيرد. ولي مطلوب است كه انتخاب تصوير بعد مقوله با نگاه روانشناسانه صورت گيرد.
در سرانجام بايد گفت با پروا به پيشرفت فناوري و امكانات ديجيتالي به روز، ممكن است بعضي از طراحان سايت گزينش پسنديده تصوير بعد مقوله سايت را چندان مهم قلمداد نكنند و معتقد باشد كه مولفه هاي مهم تر و بنيادي تر مي تواند در كيفيت سايت اهميت داشته باشد. در صورتي كه با كمي دقت و بررسي مي توان متوجه شد كه انتخاب درست تصوير پس زمينه براي سايت چه اثرات مثبتي در ذهن مخاطب خواهد داشت و الي چه ميزان مي تواند در برندينگ سايت شما تاثير گذار باشد.

عرضه تازه‌ترين گوشي ارزان نسل پنجم سامسونگ



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,
همزمان با راه اندازي شبكه‌هاي نسل پنجم در نقاط مختلف دنيا، گوشي‌هاي سازگار با اين شبكه‌ها نيز از راه مي رسند و گلكسي اي ۵۱ تازه‌ترين گوشي از اين نوع است. 

به گزارش  مهر به نقل از اسلش گير، سامسونگ بعد از عرضه گوشي نسل پنجم گلكسي اي ۷۱ در ماه ژوئن گوشي نسل پنجم ديگري به نام گلكسي اي ۵۱ را كه يك گوشي ميان رده و نسبتاً ارزان است، عرضه خواهد كرد.

 

Galaxy A۵۱ ۵G، مجهز به پردازنده هشت هسته‌اي با سرعت ۱.۷ گيگاهرتز در حالت عادي و ۲.۳ گيگاهرتز در حالت سريع استعرضه تازه‌ترين گوشي ارزان نسل پنجم سامسونگ نمايشگر آن نيز از نوع تمام اچ دي پلاس و از نوع AMOLED است. ابعاد اين نمايشگر ۶.۵ اينچي است كه در مقايسه با نمايشگر ۶.۷ اينچي گوشي‌اي ۷۱ اندكي كوچك‌تر است.

 

در حالي كه دوربين گوشي‌اي ۷۱ از نوع ۶۴ مگاپيكسلي است، دوربين گوشي‌اي ۵۱ يك دوربين ۴۸ مگاپيكسلي است. سه دوربين ۱۲، ۵ و ۵ مگاپيكسلي ديگر هم اين دوربين را ياري مي‌كنند. دوربين سلفي گوشي يادشده هم ۳۲ مگاپيكسلي است.

 

حافظه داخلي گوشي‌اي ۵۱ برابر با ۱۲۸ گيگابايت است و ۴ گيگابايت رم براي آن در نظر گرفته شده است. جك هدفون ۳.۵ ميليمتري و باتري ۴۰۰۰ ميلي آمپري از جمله ديگر امكانات اين گوشي ۴۹۹ دلاري است كه پس فردا در آمريكا به بازار مي‌آيد. گوشي گلكسي اي ۷۱ هم ۵۹۹ دلار قيمت دارد.عرضه تازه‌ترين گوشي ارزان نسل پنجم سامسونگ

عرضه تازه‌ترين گوشي ارزان نسل پنجم سامسونگ

 

همزمان با راه اندازي شبكه‌هاي نسل پنجم در نقاط مختلف دنيا، گوشي‌هاي سازگار با اين شبكه‌ها نيز از راه مي رسند و گلكسي اي ۵۱ تازه‌ترين گوشي از اين نوع است.

 

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از اسلش گير، سامسونگ بعد از عرضه گوشي نسل پنجم گلكسي اي ۷۱ در ماه ژوئن گوشي نسل پنجم ديگري به نام گلكسي اي ۵۱ را كه يك گوشي ميان رده و نسبتاً ارزان است، عرضه خواه

اينستاگرام امكان خريد از بخش REELS را وارد فاز آزمايشي كرد

 

اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام
شركت فيس‌بوك اعلام كرد از اواخر امسال امكان خريد از Reels و IGTV براي همه كاربران اينستاگرام در دسترس خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اينستاگرام در ماه آگوست بخش Reels كه رقيب تيك‌تاك است را به طور گسترده‌ راه اندازي كرد و از قبل به دنبال كسب درآمد از اين قالب بود. قابليت Reels پيش‌تر در هند و برزيل در دسترس بود و اكنون به صورت جهاني عرضه و به مناسبت تولد ۱۰ سالگي اينستاگرام به همراه ويژگي‌هاي جديد ديگري به

اينستاگرام امكان خريد از بخش REELS را وارد فاز آزمايشي كرد

كاربران معرفي شد كه با بروزرساني اينستاگرام قابل دسترسي است. اين ويژگي به كاربران امكان ساخت ويدئوهاي كوتاه را مي‌دهد. اين شركت امروز اعلام كرد كه اواخر امسال آزمايش خريد در Reels را شروع مي‌كند و همچنين ساخت فيلم‌هاي قابل خريد IGTV از امروز در دسترس كاربران قرار دارد.

 

فيلم‌هاي IGTV از طريق Instagram Shop، يك صفحه اختصاصي براي خريد در داخل برنامه، نيز در دسترس خواهد بود. بينندگان  مي‌توانند روي يك ويديوي IGTV ضربه بزنند و موارد مورد علاقه خود را از طريق پرداخت Instagram يا وب سايت فروشنده خريداري كنند.

اخبار,اخبار تكنولوژي,اينستاگرام

 

اين موضوع كه اينستاگرام سعي مي‌كند از طريق قابليت Reels كاربران را ترقيب به انجام خريد كند تعجب آور نيست، اما اين قابليت كمي زودتر از جدول زماني اينستاگرام عرضه شد. فيس بوك تجارت را طي چند سال گذشته در اولويت قرار داده و اين قابليت مي‌تواند منجر به افزايش معاملات آنلاين فيسبوك شود.گفتني است تا پايان سال ۲۰۲۰ نيز نيازي به پرداخت هزينه براي آگهي تبليغاتي نيست.

 

مدير عامل شركت فيس بوك مارك زاكربرگ در سال ۲۰۱۹ اعلام كرد كه انتظار دارد تجارت و پرداخت آينده شركت باشد و با توجه به قابليت خريدهاي متوالي، به نظر مي‌رسد كه او اين قول را عملي مي‌كند. گفتني است؛ هدف فيس‌بوك در كنار درآمدزايي از اين قابليت رقابت با تيك‌تاك بوده و اميدوار است اين هدف باعث كمرنگ شدن حضور تيك‌تاك در بين كاربران فضاي مجازي شود.