
به گزارش باشگاه خبرنگاران، اينستاگرام در ماه آگوست بخش Reels كه رقيب تيكتاك است را به طور گسترده راه اندازي كرد و از قبل به دنبال كسب درآمد از اين قالب بود. قابليت Reels پيشتر در هند و برزيل در دسترس بود و اكنون به صورت جهاني عرضه و به مناسبت تولد ۱۰ سالگي اينستاگرام به همراه ويژگيهاي جديد ديگري به
اينستاگرام امكان خريد از بخش REELS را وارد فاز آزمايشي كرد
كاربران معرفي شد كه با بروزرساني اينستاگرام قابل دسترسي است. اين ويژگي به كاربران امكان ساخت ويدئوهاي كوتاه را ميدهد. اين شركت امروز اعلام كرد كه اواخر امسال آزمايش خريد در Reels را شروع ميكند و همچنين ساخت فيلمهاي قابل خريد IGTV از امروز در دسترس كاربران قرار دارد.
فيلمهاي IGTV از طريق Instagram Shop، يك صفحه اختصاصي براي خريد در داخل برنامه، نيز در دسترس خواهد بود. بينندگان ميتوانند روي يك ويديوي IGTV ضربه بزنند و موارد مورد علاقه خود را از طريق پرداخت Instagram يا وب سايت فروشنده خريداري كنند.

اين موضوع كه اينستاگرام سعي ميكند از طريق قابليت Reels كاربران را ترقيب به انجام خريد كند تعجب آور نيست، اما اين قابليت كمي زودتر از جدول زماني اينستاگرام عرضه شد. فيس بوك تجارت را طي چند سال گذشته در اولويت قرار داده و اين قابليت ميتواند منجر به افزايش معاملات آنلاين فيسبوك شود.گفتني است تا پايان سال ۲۰۲۰ نيز نيازي به پرداخت هزينه براي آگهي تبليغاتي نيست.
مدير عامل شركت فيس بوك مارك زاكربرگ در سال ۲۰۱۹ اعلام كرد كه انتظار دارد تجارت و پرداخت آينده شركت باشد و با توجه به قابليت خريدهاي متوالي، به نظر ميرسد كه او اين قول را عملي ميكند. گفتني است؛ هدف فيسبوك در كنار درآمدزايي از اين قابليت رقابت با تيكتاك بوده و اميدوار است اين هدف باعث كمرنگ شدن حضور تيكتاك در بين كاربران فضاي مجازي شود.
- دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ | ۱۴:۴۶
- ۳۴ بازديد
- ۰ نظر