صندلي نماز

معمولا انسان ها با وارد شدن به دوره ي سالمندي و باستاني سالي ضعف و ضعف را  نزديك  در تمامي قسمت هاي بدنشان دريافتن مي كنند.اين ناتواني گاها به شكلي پيش مي رود، كه سپريدن ساده ترين كار و جنبش هاي يوميه را با مشكل روبرو مي كند.در اين برهه ي زماني كمر و زانو جزو آفت پذيرترين اعضاي تن هستند، كه سپريدن بسياري از تكاپو ها به اين دو عضو وابسته است.نماز خواستن كه يك فريضه الهي براي مسلمانان به حساب مي آيد، براي سالمندان قدري دشوار است، اما با اين حال نمي نا در سپريدن آن كوتاه كرد.به جز كهن سالان،بارداران و يا افرادي كه به علت آسيب هايي كه در طول عمر متحمل مي شوند همانند تصادفات ، شكستگي در منطقه كمر و يا پا ، ديسك كمر و … ناچار به سپريدن اين فريضه به صورت نشسته و يا خوابيده مي شوند .براي اين امر داشتن ملزوماتي مثل ميز نماز ضروري است."فروشگاه دكتر مهندس" محصولات با كيفيتي چون ميز نماز تاشو باكس دار را در برگزيدن شما پيمان ديتا است. اين ميز صلوة تاشو بوده و در زاويه هاي مختلف قابل تنظيم است بطوريكه با هر صندلي و چهارپايه اي براحتي قابل بهره‌گيري ميباشد. همچنين نمازگزار ميتواند بعد از به كارگيري ميز صلوة آن را جمع كند.
معمولا انسان ها با وارد شدن به دوره ي سالمندي و قديمي سالي ضعف و سستي را كم و بيش در همگي قسمت هاي بدنشان احساس مي كنند.اين سستي گاها به شكلي قبل مي رود، كه اتمام ساده ترين فعاليت هاي روزانه را با دشوار مواجه مي كند.در اين برهه ي زماني كمر و زانو جزو آسيب پذيرترين اعضاي بدن هستند، كه انجام بسياري از تكاپو ها به اين دو عضو وابسته است.نماز خواستن كه يك فريضه الهي براي مسلمانان به حساب مي آيد، براي سالمندان قدري دشوار است، اما با اين حال نمي طاقت در انجام آن كوتاه كرد.به جز كهن سالان،بارداران و يا افرادي كه به انگيزه آفت هايي كه در درازا عمر متحمل مي شوند همانند تصادفات ، شكستگي در منطقه كمر و يا پا ، ديسك كمر و … ناچار به سپريدن اين فريضه به چهره نشسته و يا خوابيده مي شوند .براي اين امر داشتن ملزوماتي مشابه ميز صلوة ضروري است."فروشگاه دكتر مهندس" محصولات با كيفيتي چون ميز نماز را در پسنديدن شما پيمان داده است. اين ميز صلوة تاشو بوده و در گوشه هاي مختلف قابل تنظيم است بطوريكه با هر صندلي و چهارپايه اي براحتي قابل كاربرد ميباشد. همچنين نمازگزار ميتواند بعد از به كارگيري ميز نماز آن را جمع كند.
صندلي نمازيكي ساير از انواع صندلي در مقوله مبلمان اداري صندلي صلوة ميباشد.در جامعه امروز ما ،كم نيستند كسان سالخورده اي كه به علت كمر درد و پا درد،نتواند توانا به انجام فرايض الهي خود مشابه صلوة باشند.به همين علت كارشناسان ما براي راحتي حال اين عزيزان ،طراحي و ساخت محصولي را در نظر گرفتند كه راحتي فرد نماز گذار را هنگام احضار نماز تامين كند كه اين محصول در بازار مبلمان اداري به اسم صندلي صلوة معروف ميباشد.
جنس صندليهاي نمازاين صندلي  از بدنه فلزي با روكش رنگ الكترو استاتيك توليد ميشود.
راي راحتي فرد نماز گذار يك اهرم كه دربرگيرنده ميزي است كه برروي صندلي نصب ميشود،كه فرد نماز گذار به آساني وبه چهره نشسته به ركوع وسجود ميرود.
اين اهرم كه در صندلي به شغل رفته قابليت جا به جايي دارد كه بعد از نماز با برداشتن ميز جلو ،فرد ميتواند از صندلي براي نشيمن بهره‌گيري بكند.صفحه ميز كه بر روي اهرم متصل ميباشد،از يك لايه اسفنج مرغوب وچرم درجه يك به كار رفته است.
صفحه ميز جلو صندلي به چهره شيب ملايم به طرف صلوة گذار ميباشد و اسفنج به پيشه رفته در صفحه از سفت و سخت بودن صفحه بازدارندگي ميكند.
همچنين براي نشيمن و پشتي صندلي نيز از اسفنج با تراكم بالا استفاده شده است و حتي براي راحتي نمار گذار در صندلي فلزي نماز ،دسته نيز طراحي شده است كه رويه تقسيم از جنس ابر فشرده با رويه چرمي ميباشد.
وجود تقسيم در اين  صندلي مايه راحتي فرد سالخورده جهت نشستن و برخاستن از روي صندلي  در نظر گرفته شده است.
همچنين در ميز جلوي صندلي نمازمسجد از يك چرخ استفاده شده است چرخ براي راحتي افراد سالخورده هنگام مفتوح وبسته كردن ميز جلو در عقيده گرفته شده است. اگر به دنبال حل سخت سالمندان وكمك به انها در اين زمينه هستيد ،اين محصول بهترين انتخاب شما ميباشد .
اين نوع صندلي جهت عبادات افراد سالخورده تعبيه شده است و در خانه ها و مساجد مورد كاربرد پيمان ميگيرد.

باطري هاي شارژي جديد

باتري‏هاي جديد گوشي در 30 ثانيه شارژ مي‏شودبه تازگي باتري‌هاي جديدي براي گوشي‌هاي هوشمند ارائه شده كه در كمتر از 30 ثانيه مي‌توان آنها را به‌طور كامل شارژ كرد.باتري جديدي كه در 30 ثانيه شارژ مي‌شود فعلا فقط با گوشي‌هاي سامسونگ شغل مي‌كند.در كنفرانس مايكروسافت از اين باتري رونمايي شد و با گوشي Galaxy S4 سازگار بود.

درحالي‌كه اين باتري فعلا تنها براي گوشي‌هاي موبايل توسعه ديتا شده است، چشمداشت مي‌رود كه در آينده با دستگاه‌هاي ديگر نيز سازگار شود. شركت ارائه كننده اين باتري اعلام كرده كه طريق كار اين باتري با استفاده از درايوهاي طراحي سايت خبري نانويي براي مواد بيوارگانيك است كه ميزان ظرفيت الكترودها عمليات الكتروليت را افزايش مي‌دهد، در نتيجه باتري در زمان زياد كمي به‌طور كامل شارژ مي‌شود.

اين تكنولوژي بر بنياد نصف هادي‌هاي پپتيد شغل مي‌كند كه ساختاري مانند پروتئين دارد و اغلب در لوازم آرايشي باره كاربرد پيمان مي‌گيرد و هم‌اكنون قرار است در گوشي‌هاي هوشمند نيز مورد بهره‌گيري پيمان گيرد.شركت ارائه كننده اين باتري سنه گذشته 6 ميليون دلار در گويه ارائه اين فناوري هزينه كرده است.

ظرف غذاي تاشو بدون آتش خوراك را گرم مي كند

به تازگي گجتي به بازار عرضه شده كه شامل يك محفظه سيليكوني تاشو و يك پاكت در بر گيرنده مواد كيميايي است. اين وسيله مي تواند در ۱۰ دقيقه غذاي فرد را بدون دربايستن به آتش گرم كند.
 
فناوري هاي نوين, گرم كردن غذا بدون احتياج به آتش
 گرم كردن خوراك بدون دربايستن به آتش
 
سال هاست كه سربازان از سيستم هاي ساده كيميايي براي گرم كردن جيره غذايي خود كاربرد كنند. درهمين راستا گجت YABUL Cook ساخته شده كه اين فناوري را به طور بازرگاني براي عموم عرضه  كرده است. اين گجت يك محفظه سيليكوني سبك وزن است، الي مي شود، حمل و نقل آن آسان است و در پهنا چند دقيقه خوراك را گرم مي كند. به اين ترتيب ديگر نيازي به اثير نيست.

YABUL Cook يك طرح انقلابي نيست. دو كمپاني ديگر نيز با فناوي مانند پاكت هاي گرمايشي حاوي مواد شيميايي را به طور بازرگاني ساخته و به بازار عرضه كرده اند.
 
فناوري هاي نوين, گرم كردن غذا بدون دربايستن به آتش
ظرف گرمكن غذا
 
براي به كارگيري اين فرآورده فقط بس است پاكت هاي حرارتي را همراه ظرف غذا در محفظه سيليكوني پيمان داد. جالب آنكه اين محفظه مي تواند فشار تو خويش را كنترل كند، فلذا اثناء تجميع بخار در آن ناگهان باز نمي شود.
 
اين پاكت ها مي توانند طي ۱۰ دقيقه دماي آب را به بالاتر از نقطه جوش برسانند. YABUL Cook نيز ادعا مي كند ظرف هايش الي ۹۷ درجه سانتيگراد گرم مي شوند.
اين دستگاه هم الان در كيك استارتر با بها ۳۵ دلار عرضه مي شود. بسته آن شامل ۵ پاكت حرارتي و ۵ كيسه زيپ دار براي غذا يا مايعات است. هر پاكت را يكبار مي طاقت كاربرد كرد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/folding-dish-food.html

اخبار فناوري - اولين تبلت تمام پلاستيكي جهان + تصاوير

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران حوزه‌ي رايانه‌اي در نظر دارند كه تكنولوژي Rollup را در وسايل ديجيتالي وارد نمايند.
 
اخبار,اخبار فناوري , تبلت تمام پلاستيكي
 گفتني است، دانشمندان در نظر دارند تا با برپايي دودمان جديد ترانزيستو‌ر‌ها، امكان ايجاد ابزار‌هاي ديجيتالي هوشمندتر به نسبت نمونه‌هاي امروزي را برپايي نمايند.
 
اخبار,اخبار تكنولوژي , تبلت تمام پلاستيكي
 بررسي‌ها اثر مي‌دهند با ورود دودمان جديد ترانزيستور‌ها، كسان قادر به به كارگيري تبلت‌ها، گوشي‌هاي تلفن همراه هوشمند انعطاف پذير خواهد بود كه حتي مي‌توانند آن را به شكل يك مقوا خم و راست نمايند. اين تكنولوژي جديد بر پاي بست، ادعاي كارشناسان الي چند سنه آينده در دسترس خواهد بود و امكان چين خوردن و خم نمودن وسايل ديجيتالي را براي كاربران فراهم خواهد ساخت.
اين تكنولوژي نو ظهور كه SGT اسم گرفته به صورت عمده بر ساخت ترانزيستور‌هاي فوق هوشمند تمركز دارد.
طراحان اين پروژه ادعا مي‌كنند كه استفاده از اين نسل جديد ترانزيستور كه امكان رول كردن وسايل هوشمند مشابه روزنامه را در برگزيدن كاربران قرار خواهد داد، سبب صرفه جويي فراوان در هزينه‌هاي فرآوري و نگه داري اين وسايل و آساني جا به جايي و كاربرد براي كاربران خواهد شد.
دانشمندان به كارگيري فناوري‌هاي مشتق شده از پلاستيك را براي ساخت ساز و برگ اين "ترانزيستور‌هاي مينياتوري" بعدها بسيار بايسته عنوان كرده‌اند.

منبع :  https://www.beytoote.com/computer/technews/mnews7375.html

اصول تبليغات در اينستاگرام

همه ما در مورد اهميت و محبوبيت و هدفمند بودن و… و… اينستاگرام مي‌دانيم! برويم سر اصل مطلب. در اينستاگرام چگونه بايد تبليغ كرد؟ چه ابزارهايي براي اين كار، مفيد است؟
در اين مقاله به بررسي دو پيشنهاد جالب و يك دست موزه سودمند در راستاي بهبود تبليغات شما در اينستاگرام مي‌پردازيم (اين نوشته يك ريپورتاژ آگهي‌ست، اما راهكارهاي ارائه شده در آن مورد تاييد تيم Modir TV مي‌باشد). با نوشتار «۲ طريق كاربردي براي تبليغات در اينستاگرام» همراه باشيد:
راهكار اول: از ابزارهاي رايگان اينستاگرام بهره‌مند شويديكي از بهترين امكاناتي كه اينستاگرام در گزين كردن كاربرانش قرار ديتا است، ساخت اكانت بازرگاني است كه به فالوورهاي شما اين امكان را مي‌دهد كه فقط با برگزيدن يك دكمه با شما تماس پايدار كنند يا يك پيام متني يا ايميل بفرستند.
علاوه بر اين، به شما امكان دسترسي به داده‌هاي مربوط به تجزيه و تحليل كسب و كارتان در اينستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهيد از اينستاگرام براي رونق كسب و كارتان بهره‌گيري كنيد مي‌توانيد با ساخت يك حساب تجاري در اينستاگرام (راحت تر) متوجه شويد كه كاربران شما چقدر جذب محتوا و برند بازرگاني شما شدند.
راهكار دوم: در پيج‌هاي بزرگ و پر پيرو تبليغ كنيدتبليغات در پيج‌هاي كبير و تاثيرگذار يكي از بهترين راهكارها براي ديده شدن كسب و كار و برند شما در اينستاگرام است. شما با رعايت كردن بعضي از ساده‌ترين اصول تبليغات اينستاگرام خواهيد توانست بازدهي تبليغات خود را به مقدار مطلوبي افزايش دهيد. روش‌هاي تبليغ در اينستاگرام به شرح زير است:
تبليغات بازديدي اينستاگرامهمان طور كه مي دانيد با هر بار نمايش يك نماهنگ در اينستاگرام، به شمار بازديدهاي آن كليپ اضافه مي‌شود. با پروا به اين قابليت اينستاگرام، كافيست تبليغ ويدئويي خود را با مدت سررسيد يك دقيقه طراحي كنيد و آن را در پيج‌هاي پر بيننده به نمايش بگذاريد. در اين شيوه هزينه تبليغات (كه يگانه از پرطرفدارترين روش‌هاي تبليغات موبايل مي‌باشد) بر بنياد شمار بازديدها محاسبه خواهد شد و دست كم تعرفه آن (در سايت موبوديد) ۱۲۰۰۰ تومان به ازاي هر ۱۰۰۰ بار بازديد است.
تبليغات ساعتي يا تغيير ناپذير اينستاگرامتبليغات ثابت، از روش هاي مرسوم تبليغاتي در سراسر دنيا محسوب مي‌شود. در اينستاگرام نيز اين سخيف تبليغاتي قابل پياده‌سازي است. در اين شيوه پست تبليغاتي شما كه مي‌تواند عكس و يا ويدئو باشد، در ساير پيج‌ها نمايش ديتا مي‌شود. خرج تبليغات نيز با پروا به مدت سررسيد نمايش تبليغ محاسبه خواهد شد كه بسته به جستار پيج و شمار مخاطبين آن متفاوت است.
نكات مهم تبليغات در اينستاگرام  نكته‌اي كه در تبليغات در اينستاگرام بايد به آن پروا كنيد اين است كه بدبختانه شوربختانه بسياري از كسان سودجو با استفاده از نرم ابزارها و ساير شيوه هاي غير واقعي، تعداد فالوورها، لايك‌ها و بازديدهاي ويدئوهايشان را افزايش مي‌دهند و با پذيرفتن تبليغ و اخذ هزينه‌هاي گزاف و يا حتي كم‌تر از عرف بازار، مردم را فريب مي‌دهند.
لذا حتما براي تبليغ به اين نكته توجه كنيد كه پيج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. براي ارزيابي كيفيت پيج‌ها مي‌توانيد از كارشناسان اين پهنه ارشاد بگيريد. سرويس تبليغات آنلاين موبوديد يكي از حرفه‌اي ترين مجريان تبليغات در اينستاگرام و تبليغات تلگرام است كه مي‌تواند در اين گستره شما را ياري كند.هنگامي كه استراتژي محتوا را مشخص ميكنيد، بايد يك برنامه داشته باشيد. پست هاي اينستاگرام ساير به ترتيب زماني نيستند. در عوض، فاكتور تعامل مهم ميشود، پست ها بر روي صفحه ي پسين هاي كاربران بر پاي بست، محتواهايي از حساب‌هايي كه اغلب با آنها اغلب وابستگي پايدار مي كنند، مرتب ميشوند.
ارسال پست به طور هميشگي امكان ديده شدن پست ها را افزايش مي دهد، كه اين به پيگيري كنندگان فرصت  اكثريت براي مشاركت  مي دهد. همچنين اين مايه ميشود كه شما منبع به معاش باشيد، لغايت كسان را به فالو كردن پيج و لايك كردن پست هاي خود ترغيب كنيد و از آنفالو شدن توسط دنبال كنندگانتان جلوگيري كنيد.
از يك افزار مثل Buffer يا Later بهره‌گيري كنيد لغايت پست هايتان را به طور قبل فرض برنامه ريزي كنيد.  اين طور به سازنده ي محتواي خود اجازه ي استراحت ميدهد زيرا ديگر نياز نيست بي درنگ قبل از پست قراردادن يا به عكس اخذ و ويرايش آن مشغول باشد. اين مسئله ويژه براي كسب و كارهاي حقير كه مدير روابط عمومي ديجيتال ندارند، مهم است.عداد پست ها در بازه هاي زماني به شما ارتباط دارد، ولي هرچقدر كه هست برنامه ريزي داشته باشيد. اگر در يك ماه به اندازه ي ۱۰ پست محتوا داريد طوري تنظيم كنيد كه هر ۳ روز يك پست داشته باشيد و اينطور نباشد كه يك هفته پيوستگي پست بگذاريد و براي ۲ هفته هيچ پستي نداشته باشيد.
اگرچه موعد بندي ارسال پست ها با توجه به الگوريتم فعلي اينستاگرام از اهميت اقليت برخوردار است ولي من همچنان به شما رهنمود ميكنم كه در موعد هايي كه بيشترين ارتباطات را داريد بيشتر پست بگذاريد. البته اين جستار به بازار هدف شما بستگي دارد. سعي كنيد سررسيد هايي را كه بازار هدفتان اغلب در رسانه هاي اجتماعي پركار است معرفي كنيد و همانند همش الي وقتي بهترين نتيجه را بگيريد كماكان تست كنيد.
استراتژي بازاريابي اينستاگرام  گام سوم: ايجاد و ويرايش مدياواقعا مطالب زيادي در اينجا وجود دارد بنابراين من تنها به طور چكيده آنها را بيان ميكنم.
وقتي به اين مسئله مي رسيم، اينستاگرام يك پلت فرم رسانه ي اجتماعي است كه بر پاي بست، راهبرد فرآوري درونمايه هدايت ميشود. كاربران به سمت رسانه اي كه براي آنها جذاب باشد مي روند، و اين به اين معني است كه شما براي پست هاي خوب دستمزد ميگيريد.
بهترين روشهاي فرآوري محتوا براي اينستاگرام :– كيفيت، كيفيت، كيفيت: ببينيد ، من مي دانم – كل نمي توانند يك دوربين عكاسي چند ميليون توماني يا يك دستگاه نورپردازي چيره دست داشته باشند. مسئله اي نيست! تنها سعي كنيد كيفيت تصاوير و ويدئو هاي خويش را با امكاناتي كه در دست داريد بالا ببريد. اسمارت فون هاي هوشمند به طور كلي براي اخذ عكس هاي جذاب، دوربين هاي مناسبي دارند. تنها تصاوير بايد متمركز شوند و نور احسان داشته باشند ، اين دو با هم مايه ميشوند عكس‌ها  بهتر به عقيده بيايند.
– ويرايش: از يك اپليكيشن ويرايش عكس مثل VSCO، Snapseed يا Enlight استفاده كنيد الي عكس‌هايتان تميز و چيره دست شوند. ولي خيلي ناچيز ويرايش كنيد. بهترين طريق ويرايشي است كه به سختي قابل تشخيص باشد. به سادگي ميتوان بهترين شد، بنابراين قبل از اعمال فيلتر به پيج هاي مورد علاقه ي خويش براي الهام گرفتن نگاهي كنيد. توصيه ميكنم براي كل ي عكسهاي خويش از يك مجموعه فيلتر بهره‌گيري كنيد. اين به شما كمك ميكند كه يك تم منسجم براي بازاريابي خويش داشته باشيد.
اپليكيشن تبليغات در اينستاگرام
– كپشن: اگر شما به پيگيري تبليغ محصولات در اينستاگرام هستيد، مطمئن شويد كه كپشن شما به شكلي عملگرا است. دنبال كننده هاي خويش را به جايي جايي كه بتوانند محصولات شما را خريداري كنند راهبري كنيد تا بتوانيد از كوشش هاي اينستاگرامي خويش كسب درآمد كنيد.

تزئينات ميز تحرير

مسلما تزيين اطاق خواب كاري زياد لذت بخش براي هر جوان و نوجواني است. اتاق محلي براي سرگرمي، استراحت و صد البته پيشه جدي است.  ميز تحرير كتابخانه دار درست مانند تخت خواب، جزئي بسيار مهم و لازم براي دكوراسيون اطاق خواب جوانان بوده و حتما بايد توجه و دقت زيادي در برگزيدن آنها كرد. ميز تحرير نقطه مركزي براي سپريدن تكاليف درسي و دانشگاهي و همينطور كارهاي اداري محسوب مي شود و بايد فضاي كافي و مناسب حتي در اطاق خواب هاي حقير براي چنين وسيله اي در عقيده گرفته شود.

البته اگر اطاق خواب بقدري كوچك است كه هيچ فضايي براي پيمان دادن ميز تحرير هستي ندارد، مي توانيد اين سرنوشت را به انتهاي اطاق نشيمن، طباخ خانه و يا حتي راهرو منزل منتقل كنيد. فرقي نمي كند كه فضا كجا باشد، چيزي كه مهم است انتخاب ميز تحريري پسنديده است تا تمام نيازهاي شما را برطرف كند. ميزي پسنديده به اتفاق با صندلي شغل راحت، گنجه و كتابخانه جادار از وسايل بايسته و ابتدايي براي ايجاد محيط پيشه هستند. بعداز فراهم شدن اين لوازم ابتدايي، مي توانيد بروي زيبايي و دكوراسيون پيرامون تمركز كنيد. در اين پست با بيش از 20 مدل جديد ميز تحرير كتابخانه دار روبرو مي شويد كه همانند يك پكيج كامل، تمام ابزارها مورد بيچارگي را يكجا در اختيار مصرف كننده قرار مي دهند.


درست مشابه ساير اتاق هاي خانه، فضا نقشي اساسي در تزيين و طراحي دكوراسيون داخلي ايفا مي كند. افزودن ميز تحرير بهمراه كتابخانه به اين معني نيست كه شما بايد فضاي گرانبها را فداي چنين وسيله اي كنيد. يگانه از راه هاي خلاقانه براي استفاده بيشينه از فضا، نصب بست خواب در ارتفاع بالا و قرار دادن ميز تحرير زير تخت خواب است. اين شيوه براي اطاق هايي كه سقفي بلند دارند، زياد خوب جواب مي دهد. روش ديگر استفاده از ميز تحرير كمجا و تاشو در زاويه اتاق بهمراه قفسه هاي شناور و ديواري است. چنين ميزهايي در كوچكترين اطاق ها نيز به راحتي جا خواهند گرفت.البته صحيح است كه مسئله فضا و راحتي در الويت اول قرار دارند اما نبايد از شكل ظاهري و زيبايي ميز غافل شد. مركز پيشه در منزل هم بايد زيبا باشد و هم كارآمد. ميز تحرير هم جزئي از مبلمان اتاق شناخته مي شود و بايد سبك طراحي آن با ديگر تكه ها همخواني داشته باشد.

فقط در اين شرايط است كه ميز تحرير امثال جزئي طبيعي از دكوراسيون اطاق ديده خواهد شد و نه جزئي متمايز افتاده از آن. ميز تحرير بهمراه كتابخانه و قفسه، چون حجم وسيع تري نسبت به ميزهاي معمولي دربر مي گيرد طبيعتا ظاهر آن نيز كارايي بسزايي روي شيكي و كلاس دكوراسيون خواهد گذاشت.اختصاص يك تقسيم براي مطالعه مي تواند در چيدمان خانه هاي معاصر به رشد چگونگي ادب بزرگسالان و در ضمن ترقي درسي اولاد كمك كند كه يك ميز تحرير مناسب مي تواند در رسيدن به اين قصد ما را همراهي كند كه در اين امتداد گروه توليدي بلج با توليد ميز تحرير ام دي اف M101 توانسته است يك ميز تحرير ام دي اف كارآمد با طراحي ساده و پسنديده براي اغلب اطاق خواب ها را عرضه كند. خريد اينترنتي ميز تحرير ديواري : ميز تحرير ام دي اف M101 از ابعاد عرض 100 و بلندي استاندارد لغايت سطح ميز 75 و بلندي كلي 107 و وانگهي عمق 50 سهم مي برد كه مي تواند در كنار اشغال كمترين فضا، امكانات مناسبي را ايجاد كند كه اين ميز تحرير ام دي اف پرفروش مي تواند علاوه بر آن نياز هاي يك ميز رايانه را نيز پوشش دهد.  همانگونه كه در نام ميز تحرير ام دي اف M101 مشخص است، از جنس ام دي اف فرآوري شده است تا بتواند در ساحل طراحي ساده و پرفروش خود، يك محصول ماندگار و با كيفيت مطرح شود.

رندرهاي گوشي تاشوي صدفي شيائومي منتشر شد



 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,شيائومي
رندرهاي جديدي از گوشي تاشوي شيائومي منتشر شده است. به نظر مي رسد اين دستگاه يك موبايل تاشو صدفي شكل شبيه موتورلا ريزر است. 

به گزارش مهر به نقل از ديلي ميل، پس از آنكه موبايل گلكسي فولد سامسونگ رونمايي شد، شركت چيني شيائومي نيز از يك موبايل تاشو رونمايي كرد. اما از آن زمان تاكنون هيچ خبري درباره چنين موبايلي منتشر نكرده است.

 

ثبت چند حق امتياز نشان مي دهد اين شركت مشغول بررسي طرح هاي تاشوي مختلفي است. اين حق امتيازها نشان دهنده وجود يك موبايل تاشو شبيه موتورلا ريزر هستند.  

 

درهمين راستا در وبلاگ WindowsUnited  رندري از موبايل تاشوي صدفي شكل شيائومي طراحي شده است. 

 

اين رندرها براساس حق امتيازي طراحي شده كه  شيائومي در نوامبر ۲۰۱۹ ميلادي ثبت كرده است. دستگاه مذكور يك نمايشگر كوچك  در بخش بيروني دارد كه احتمالا ساعت و نوتيفيكيشن ها روي آن نمايش داده مي شود. 

 

نمايشگر داخلي شبيه نمونه هاي عادي است اما تنها نكته متمايز آن  كوچك صفحه هنگام تاشدن دستگاه است. به اين ترتيب مي توان به راحتي از نمايشگر انعطاف پذيرOLED محافظت كرد.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,شيائومي

بسياري از كارشناسان معتقدند موبايل تاشو شيائومي با همين طراحي صدفي شكل عرضه مي شود. گزارش ها حاكي از آن است كه شيائومي به شركت سامسونگ نمايشگرهاي تاشوOLED صدفي شكل سفارش داده است. همچنين در اين گزارش به سفارش مشابهي به شركت LG Displayنيز اشاره كرده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11051705.html

تمديد گارانتي همه گوشي‌هاي نوكيا به خاطر كرونا

اخبار,اخبار تكنولوژي,نوكيا
شيوع ويروس كرونا باعث شده همه شركت‌هاي فناوري به دنبال ارائه تسهيلات و خدمات متنوع‌تري به مشتريان باشند و تمديد گارانتي تمامي گوشي‌هاي نوكيا نيز از جمله اين خدمات است.

به گزارش مهر به نقل از اسلش گير، پيش از اين بانك‌ها، اپراتورهاي تلفن همراه و غيره از تمديد خودكار برخي خدمات پولي خود به علت شيوع ويروس كرونا خبر داده بودند و شركت HMD Global نيز كه گوشي‌هاي داراي برند نوكيا را توليد مي‌كند، دست به اقدام مشابهي زده و گارانتي تمامي گوشي‌هايي كه ظرف چند هفته آينده منقضي مي‌شوند را به طور خودكار تمديد كرده است.

 

با اين اقدام افراد مجبور نيستند براي تمديد گارانتي گوشي‌هاي خود از منزل خارج شوند و خود را در معرض خطر ابتلاء به ويروس كرونا قرار دهند. گوگل و مايكروسافت هم با تمديد پشتيباني از برخي اپليكيشن‌ها و سيستم عامل‌هاي خود كه پشتيباني از آنها در حال پايان بود، به نگراني‌هاي كاربران در اين زمينه پايان داده‌اند.

 

بر اساس اعلام HMD Global گارانتي تمامي گوشي‌هاي نوكيا كه بين ۱۵ مارس تا ۱۵ مي به اتمام مي‌رسد، براي ۶۰ روز ديگر به طور خودكار تمديد مي‌شود. علاوه بر اين كاربران آمريكايي و اروپايي گوشي‌هاي نوكيا طي اين مدت به خدمات آنلاين تعمير و پشتيباني دارند كه به معناي دريافت گوشي از درب منزل، تعمير و سپس تحويل مجدد آن است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews71272.html

خريد ميز تاشو پايه كوتاه

كشيدن لباس‌ها، يكتا از كارهاي مهمي است كه هر بانو منزل دار و نيز برخي ذكور در برنامه هفتگي خويش دارند. البته بعضي اين شغل را به خشك‌شويي سپرده و خويش را از دردسر اتوكشي لباس‌ها خلاص مي‌كنند؛ ولي واقعيت اين است كه اگر از ساز و برگ پسنديده كاربرد كنيد، اتوكشي لباس مي‌تواند بسيار راحت‌تر شود. باورتان نمي‌شود؟ كافي است آزمون كنيد و از اتو، ميز اتو و صندلي پسنديده براي اتوكشي كاربرد كنيد. در اين صورت، شدني است حتي اتوكشي براي شما لذت‌بخش هم باشد.
ميز اتو گرد از ملزومات هر خانه اي است. اگر مي خواهيد يك ميز اتوي بدون نقص خريداري كنيد نكات ذيل را فراموش نكنيد.
براي بسياري از افرادي كه قصد خريد ميز اتو دارند، اين اقدام بسيار ساده به نظر مي‌رسد، اما خريد بي‌دردسر و راحت، زماني رويداد مي‌افتد كه قبل از خريد، نكاتي را مدنظر پيمان دهيم و در باره آنچه قصد خريد آن را داريم، به‌خوبي تحقيق كرده و حتي از تجربيات سايرين كاربرد كنيم. در باره ميز اتو هم همين‌طور است. اگرچه اين كالا از لحاظ ساختار، پيچيدگي چنداني ندارد، ولي اثناء خريد آن، بايد نكاتي را كه در ادامه به آن اشاره مي‌كنيم، مدنظر قرار دهيد:

_ پيش از خريد، بودجه خويش را مشخص كنيددر حال حاضر، انواع ميز اتو در سايز و از جنس‌هاي گوناگوني در بازار موجودند كه هركدام با توجه به ويژگي‌هاي كاربردي، بها خاص خود را دارند. پس پيش از خريد، در مورد آنچه قصد خريد آن را داريد، پژوهش و سپس براي خريد اقدام كنيد.
_ ميز اتويي با توجه به عادات اتوكشي خويش خريداري كنيدقبل از خريد ميز اتو، عادت‌هاي اتوكشي خود را رسيدگي كنيد. مثلاً براي اتو كردن در حالت ايستاده راحت‌تر هستيد يا نشسته؟ يا قسمت‌هاي مورد دربايستن شما براي ميز اتوي ايده‌آل چيست؟ آيا به ميزي با محفظه ويژه اتو بيچارگي داريد يا خير؟ توجه به اين موارد، به شما براي داشتن يك خريد خوب كمك مي‌كند.
 
مدل ميز اتو,خريد ميز اتو
راهنماي خريد ميز اتو

_ به اندازه ميز اتو توجه كنيداگر فضاي كافي در منزل براي حفاظت ميز اتو موجود است، براي اتوكشي آسان و سريع، بهتر است بزرگ‌ترين سايز ميز اتو را انتخاب كنيد. ميزهاي اتو معمولاً در ۴ سايز مختلف در بازار موجود هستند. ميزهاي ۱۱۰ در ۳۰ سانتي‌متري كه براي محيط‌هاي حقير پسنديده است. ميزهاي ۱۲۴ در ۳۸ سانتي‌متري، ميزهاي ۱۲۴ در ۴۵ سانتي‌متري و ميزهاي ۱۳۵ در ۴۵ سانتي‌متري. بعضي از فرآوري كننده‌ها، ميزهاي بزرگ‌تري نيز دارند، اما به‌طورمعمول، اين سايزها براي ميز اتو در بازار معمول است.
_ بلندي ميز اتو به اندازه سايز مهم استاگر در حالت ايستاده اتو مي‌كشيد، بهترين بلندي ميز اتو، سطح كمر شخص اتوكش است. اگر بر بنياد شرايط خود، حالت اتوكشي را بين نشسته و ايستاده تغيير مي‌دهيد، يا كسان مختلفي از ميز كاربرد مي‌كنند، بهتر است ميز با قابليت تنظيم بلندي را خريداري كنيد.

 

ميز تاشو پايه كوتاه


_ ميز سنگين نخريدسعي كنيد ميز اتويي خريداري كنيد كه براي جابه‌جايي آن، مبتلا مشكل نشويد. ميزهاي آلومينيومي، گزينه مناسبي در اين گويه هستند.
_ به جنس ميز اتو پروا كنيدسعي كنيد ميز اتويي از جنس آلومينيوم يا استيل خريداري كنيد. ميزهاي فلزي [آلومينيومي] هم عمر بيشتري دارند و هم وزن اقليت دارند. ضمن اينكه در مقابل حرارت، ثابت هستند. ميزهاي چوبي، معمولاً پايداري اقليت نسبت به گرماي اتو دارند. ميزهاي چوبي، وزن اكثريت نيز نسبت به نمونه‌هاي فلزي داشته و جابه‌جايي آن‌ها مشكل است.در باره روكش سطح‌شان هم بايد بگوييم كه بهتر است از جنس پارچه نسوز و ضدآب باشد. پارچه‌هاي سوراخ سوراخ يا لانه‌زنبوري نيز گزينه مناسبي هستند، زيرا اين پارچه‌ها بخار اتو را از خود عبور داده و تبخير مي‌كنند. وانگهي توجه داشته باشيد كه هرچه لايه روكش ضخيم‌تر باشد، بهتر است. لايه روكش‌ها معمولاً از جنس نمد هستند و ضخامتي بين ۴ الي ۸ ميلي‌متر دارند. بهتر است پارچه روكش‌ها از جنس نخ، متاليك يا سيليكون باشد تا خاصيت نچسب يا بازتابي را دارا باشد.
_ ميز تغيير ناپذير بخريدميز اتو درعين‌حال كه بايد سبك باشد، بايد زياد محكم باشد تا اثناء اتوكشيدن، نشكند. ميز اتوي محكم، پروسه اتوكشيدن را ساده مي‌كند و از بروز حوادث احتمالي همانند سقوط ميز روي كسان كوچك جلوگيري خواهد كرد.
_ ميز اتوي امن بخريدبراي مراقبت از كودكان بهتر است ميز اتويي خريداري كنيد كه به قفل كودك مجهز باشد. در حال حاضر، انواع و اقسام ميزهاي اتو در بازار داراي اين قابليت هستند. البته شدني است اين خاصيت مايه شود ميزهاي اين‌چنيني، كمي گران‌تر از نمونه‌هاي معمولي باشند، ولي گمان كاربر را بابت امنيت كودك راحت مي‌كند.
_ ميزهاي داراي قفسه، گزينه احسان هستندميزهاي داراي كشو و قفسه هم گزينه احسان هستند، براي آن تقسيم كه مي‌خواهند تمام ابزارها اتوكشي را در يكجا جمع كنند.
_ بدون گارانتي نخريدبهتر است از خريد ميز اتو بدون گارانتي، به‌ويژه ميزهاي داراي قفل كودك و... خودداري كرده و جداً از خريد ميز اتو از دست‌فروشان پرهيز كنيد.

اعلام مشخصات كامل گوشي ال جي ولوت

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي ال جي ولوت
مشخصات گوشي ولوت كه يكي از تازه ترين گوشي هاي پرچمدار شركت ال جي محسوب مي شود، اعلام شده است. اين در حالي است كه اين گوشي دو هفته ديگر به بازار مي آيد. 

به گزارش فارس به نقل از اسلش گير، به نظر مي رسد شيوع ويروس كرونا موجب شده تا ال جي ترجيح دهد بخش زيادي از معرفي گوشي خود را از طريق اينترنت انجام دهد و به پيامدهاي مثبت معرفي آن در يك مراسم رسمي حضوري در كره جنوبي چندان دل نبندد.

 

از جمله ويژگي هاي اين گوشي مي توان به نمايشگر بزرگ و فراگير، دوربين سه گانه در پشت و پردازنده جديد نسل پنجم اسنپ دراگون 765 اشاره كرد. نسبت بصري نمايشگر 6.8 اينچي اين گوشي 20.5 به 9 است.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي, گوشي ال جي ولوت

 

دوربين اصلي گوشي يادشده 48 مگاپيكسلي بوده و يك دوربين عريض 8 مگاپيكسلي در كنار دوربين 5 مگاپيكسلي براي تصويربرداري عمقي آن را تكميل مي كنند. البته در اين گوشي از دوربين تله فوتو خبري نيست.

 

براي اين گوشي يك باتري 4300 ميلي آمپري هم در نظر گرفته شده است و يك قلم هوشمند هم همراه با آن عرضه مي شود كه البته براي خريد اين قلم بايد يك رقم جداگانه پرداخت شود. ال جي هنوز مقدار رم و حافظه داخلي اين گوشي را اعلام نكرده است.

 

منبع:https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11052069.html