قابلیت های سیستم تلفنی یا مرکز تماس استریسک

استریسک چیست ؟
Asterisk دوست داشتنی ترین نرم افزار متن باز [open source] لینوکسی میباشد که توسط (Mark spencer) مدیر عامل کمپانی Digium در سنه 1999 خلق شد . شما به راحتی میتوانید یک سیستم تلفنی را بدون نیاز به دستگاه  استریسک چیست تلفن از راه شبکه IP به چهره صوتی و تصویری در منزل، محل کار، شرکت و یا کارخانه خویش تاسیس کنید. اگر سازمان یا اداره شما حائز شعبات و مراکز مختلف توی همان شهر و یا شهرهای سایر هست، اگه شعبه شما در کشور دیگری هست، اگر کارمند یا دانشجو هستید در خارج از کشور، با این سیستم به راحتی بیش از 60٪ خرج های تماس بین سازمان، ارگان، شرکت، رفقا و بستگان خود را تفریق دهید.

استریسک چیست؟



همچنین پیشنهاد میشود : شروع ثبت اسم دوره تعلیم Asterisk (مقدماتی و پیشرفته)




asterisk همه قابلیت های کاربردی یک سیستم تلفنی را برای شما فراهم می کند. با به کارگیری استریسک امکان انتقال صوت و تصویر رو بر روی بستر شبکه ی IP با سهم گیری از پروتکل های گوناگون امکان پذیر می شود.

شما میتونید با یه سیستم معمولی که دست کم یک گیگ رم و سی پی یو معمولی 630 یا 755 به بالا و 40 گیگ هارد این مرکز تماس رو تاسیس کرده. البته بسته به شمار داخلی ها و نوع تنظیمات استریسک میتونیم از قطعات نیرومند تر و حرفه ای تری بهره‌گیری کرد.


قابلیت های سیستم تلفنی یا مرکز تماس استریسک :


تماس اینترنتی :
هزینه تماس های (شرکت، سازمان، اداره، کارخانه و ...) خویش را لغایت 60٪ کاهش دهید، این ماژول قابلیت گذاشتن داخلی ها روی اینترنت را دارا میباشد شما میتوانید با خانه یا دفتر خویش در هر جای گیتی فقط با اخذ شماره داخلی وابستگی برپا کرده و هزینه تماس های بین شهری و کشوری و موبایل خود را تفریق داده.

ساخت درونی ها : (Extensions)
بنا به نیاز خویش میتوانید داخلی های دلخواه را با پروتکل SIP و IAX درست کرده و روی ip phone یا سافت فون خود ریجیستر کنید.

تجهیزات منزل یا محل شغل خودتون رو کنترل کنید :
با یک پیامک و یا یک تماس به سرور استریسک میتونید دستور بدین که چراغ ها، کولر، مایکروفر، رایانه و یا حتی درب پارکینگ منزل یا محل کار خودتون رو مفتوح و بسته و یا صریح و خاموش کنید.

صندوق صوتی : (Voice Mail)
قابلیت پرکار کردن صندوق صوتی برای هر داخلی که در صورت پاسخ ندادن داخلی ها تماس به صندوق صوتی هدایت شود.

انتقال تماس ها : (Follow Me & Divert)
انتقال تماس ها در صورت جواب ندادن اپراطور یا شخص مربوطه بر روی درونی دیگر یا شماره موبایل و ... .
۰ ۰

راهنمای گام به گام برای داشتن مکالمات تلفنی حرفه ای به انگلیسی

اگر می دانید باید به زودی با شخص حرفه ای و مهمی تماس بگیرید و این تماس تلفنی برایتان مهم است، پس بهتر است نیم ساعت وقت بگذارید تا خودتان را آماده کنید. کدام آموزشگاه زبان انگلیسی بهتر است؟

مراحل زیر به شما کمک می کنند مطمئن شوید که تا حد امکان برای برقراری این تماس تلفنی مهم آماده هستید!

1- چیزی که می خواهید درباره اش صحبت کنید را بنویسید

بهتر است قبل از اینکه تماس بگیرید، از چیزهایی که قرار است بگویید و اطلاعاتی که نیاز به دریافتشان دارید یادداشت هایی تهیه کنید. نوشتن چند جمله کوتاه و مفید از قبل به شما کمک می کند. همه عبارات لازم را بنویسید و بعد درستی در آنها را در گوگل ترنسلیت (Google Translate) بررسی کنید. البته بهترین کار این است که از کسی که زبان مادری اش انگلیسی است بخواهید تا جملات شما را بررسی کند تا صد در صد از بابت آنها مطمئن شوید. مکالمه تلفنی در زبان انگلیسی

اگر موقع صحبت کردن دچار استرس لحظه ای شدید، این جملات از پیش نوشته شده کمک کننده هستند و با مراجعه و نگاه کردن به آنها می توانید تمرکزتان را بدست بیاورید. به این ترتیب اگر دچار سردرگمی و دستپاچگی شدید یک استراتژی و تکنیک مناسب برای حل این مشکل خواهید داشت تا دوباره به صحبت کردنتان ادامه بدهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.