چگونه از ريزش فالوور جلوگيري كنيم

چگونه از ريزش فالوور ممانعت كنيم
اينستاگرام يكتا از پركاربرترين شبكه‌هاي اجتماعي جهان به احصاييه مي‌رود و جذب فالوور‌هاي اغلب براي همه‌ي كاربران چگونه از ريزش فالوور جلوگيري كنيم آن به ويژه كسان مهم و سرشناس از اهميت زيادي برخوردار است. اما هيچ يك از كاربران آن از آنفالو شدن در اينستاگرام پيشباز نمي‌كنند.
به شما توصيه ميكنيم مواردي كه در پيوسته به آن‌ها اشاره مي‌كنيم را بررسي كنيد:

خريد فالوور فيك

ممكن است بات‌هاي مختلفي خريداري كرده باشيد كه فالوور به حساب شما تزريق مي‌كنند و با به كارگيري آن‌ها فالوور‌هاي زيادي كسب كنيد. بسياري از افرادي كه چنين بات‌هايي مي‌سازند از اكانت‌هاي تقلبي كاربرد مي‌كنند.
بنابراين شدني است شمار قابل توجهي از فالوور‌هايتان حساب‌هاي تقلبي باشند. اينستاگرام با شناسايي اين نوع حساب‌ها آن‌ها را مسدود مي‌كنند و شدني است همين موضوع مايه كاهش فالوور‌هايتان شده باشد.

استفاده از بات‌ها براي خريد فالوور‌هاي تقلبي و گرفتن لايك و نظرات غير واقعي مايه مي‌شود اينستاگرام شما را Shadow Ban كند. به راستي اگر Shadow Ban شويد كل چيز براي شما همانند گذشته است.
مي‌توانيد وارد اپليكيشن شويد، پست و استوري بگذاريد و پست و استوري ديگران را نگريستن كنيد. اما مشكلي كه وجود دارد اين است كه اينستاگرام پروانه نمي‌دهد لغايت پست‌ها و استوري‌هاي شما در نخستينگي باشند و براي سايرين به نمايش در بيايند.
براي اين كه مطمئن شويد Shadow Ban نشده‌ايد مي‌توانيد از وبسايت Triberr استفاده كنيد.

تعداد پست هااگر در زمينه‌ي درج پست‌ها و استوري‌ها در اينستاگرام افراط يا تفريط داشته باشيد، شدني است فالوور‌هاي قابل توجهي را از دست بدهيد. در چهره درج پست‌هاي بسيار ممكن است فالوورهايتان خسته شوند، خصوصا اگر تبليغات زيادي در صفحه‌تان مي‌گذاريد. وانگهي اگر كم پيشه باشيد ممكن است بعد از مدتي فالوورها دانستن كنند فالو كردن شما بيهوده است.
رعايت ترازمندي در اين مقوله كمي دشوار است و از طرفي نمي‌توان به طور ريزبين گفت كه چه تعداد پست در هفته مي‌تواند براي مخاطبين جذاب باشد و چه تعدادي باعث مي‌شود آن‌ها از تعقيب كردن شما مايوس شوند.
اما بهترين مسير حل اين است كه خودتان يك برنامه‌ي مدون و هفتگي براي درج پست داشته باشيد. با اين پيشه همش تعادل رعايت مي‌شود و كسي با رويت پست‌ها و استوري‌هاي شما خسته نخواهد شد.
 
مديريت پيج و توليد محتوابه سه انگيزه اصلي از دست دادن فالوور اشاره كرديم ولي فاكتور‌هاي مهم ديگري هم هستي دارند كه مي‌توانند باعث اين اتفاق شوند:
درج پست‌هايي كه ارتباطي به برند شما ندارند.پست كردن مطالب جنجالي كه ديدگاه كسان را به بحران مي‌كشند و مايه مي‌شوند آن‌ها به شما اعتراض كنند.عدم توجه و پاسخگويي به نظرات درج شده پايين پست‌ها.پست كردن بدون استفاده از هشتگ‌هاي پسنديده و عدم استفاده از كپشن‌ها و يا درج كپشن‌هاي نامربوط.پست كردن عكس ها بي كيفيت و عدم ويرايش پسنديده آن‌ها قبل از انتشار.

نرم افزار دانلود عكس اينستاگرام

بهترين ترفند براي دانلود ويديو و عكس از اينستاگرام

همان طور كه اشاره شد امكان دانلود مستقيم از خود اين برنامه وجود ندارد و بايد به دنبال راه حل بود. نرم افزار دانلود عكس اينستاگرام بهترين روش پيشنهادي ما به شما استفاده از برنامه‌ها و وب سايت دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام است. به عنوان مثال با ابزارهاي  سايت AloInstagram مي‌توانيد تمامي فيلم‌ها و تصاوير دلخواه انتخابي‌تان را با كيفيتي بالا و در عرض چند ثانيه دانلود و در گوشي موبايل يا تبلت‌تان ذخيره كنيد.
مراحل دانلود تصاوير و فيلم‌هاي اينستاگراميبراي شروع دانلود عكس يا ويديو به اينستاگرام برويد و از قسمت سه نقطه كنار پست مربوطه URL Copy يا عبارت copy link را انتخاب كنيد و آن را در كادر Instagram Downloader سايت پيست (Paste) كنيد. با اين كار در عرض چند ثانيه پست مربوطه را دانلود شده تحويل بگيريد.
آموزش قدم به قدم دانلود ويديو و عكس از اينستاگرامبا انجام مراحل زير مي‌توان فيلم و تصاوير اينستاگرامي را با وضوح بسيار عالي در تمامي دستگاه ها مانند رايانه، تبلت، موبايل اندرويدي، آيفون، مك، ويندوز و ... ذخيره كرد.
قدم اول براي دانلود از اينستاگرامبه سراغ اينستاگرامتان برويد و پستي را كه پسنده‌ايد و مي‌خواهيد در موبايل و كامپيوترتان ذخيره كنيد باز نماييد.
معرفي بهترين و آسان‌ترين روش‌ها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام
قدم دوملينك URL فيلم يا عكسي را كه مي خواهيد، كپي كنيد.
معرفي بهترين و آسان‌ترين روش‌ها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام
قدم سوموارد آدرس https://aloinstagram.com/download-instagram-videos/ شده و لينك كپي شده پست را در بالاي جعبه متن جاگذاري (paste) كنيد.
معرفي بهترين و آسان‌ترين روش‌ها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام
قدم چهارمدر آخر كار هم بر روي دكمه دانلود كليك كنيد.
معرفي بهترين و آسان‌ترين روش‌ها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام
به همين سادگي! ويديو و تصاوير شما براي نمايش آماده خواهند شد. با اين ترفند هميشه و در هر موقعيتي مي‌توانيد پست‌هاي محبوب اينستاگرامي‌تان را دانلود و ذخيره كنيد.
ذخيره كردن فيلم و تصاوير مختلف اينستاگرامي بدون برنامهيكي از جذاب‌ترين راه‌هايي كه مي‌توانيم به شما پيشنهاد دهيم همين راه هست. راهي كه در آن نيازي به نصب هيچ گونه برنامه اي براي دانلود نيست و مي توانيد خيلي راحت فايل هاي دلخواهتان را ذخيره كنيد.
از تصوير موردنظرتان اسكرين شات بگيريد!اين روش فقط براي عكس‌هاي اينستاگرامي مورد استفاده قرار مي‌گيرد و به هيچ وجه ويديو ها را پشتيباني نمي‌كند.  اما متاسفانه كيفيت كمتري نسبت به خود تصوير دارد. جهت گرفتن اسكرين شات لازم است دكمه پاور را به همراه كم كردن صدا به صورت هم زمان نگه داشته و فشار دهيد. در گوشي هاي آيفون نيز با نگه داشتن دكمه هوم و پاور مي‌توان اين كار را انجام داد.
به كارگيري از گزينه save اينستاگرامبا قابليت ذخيره سازي پست‌ها در خود اينستاگرام شما قادر خواهيد بود كه هر پستي را بدون اين كه حافظه گوشي‌تان پر شود ذخيره كنيد. براي مشاهده دوباره نيز بايد وارد اكانت خود شويد. اما عيبي كه براي اين نوع ذخيره سازي وجود دارد اين است كه اگر صاحب پيج پستش را حذف كند شما ديگر به آن دسترسي نخواهيد داشت.
از پيامرسان‌ها براي دانلود فايل هاي اينستا كمك بگيريدبراي اين كار لازم است بر روي سه نقطه كنار پست مربوطه كليك كنيد و گزينه copy link را انتخاب كنيد. بعد از كپي كردن، پيام‌رسان را باز نماييد و لينك را پيست كنيد. بعد بر روي فايل كه مي تواند فيلم يا عكس باشد زده و آن دانلود شده تحويل بگيريد.
معرفي بهترين و آسان‌ترين روش‌ها براي دانلود فيلم و عكس از اينستاگرام
اپليكيشن‌هاي دانلود ويديو و عكس از اينستاگرام در آيفوناگر جزو كاربران گوشي هاي آيفون هستيد با نصب يكي از برنامه هاي Grab و Instasaver اقدام به دانلود كنيد. استفاده از اين برنامه‌ها بسيار آسان است. شما فقط كافي است لينك پست را كپي/پيست كرده و دانلود كنيد.
برنامه‌هاي ويژه اندرويد جهت دانلود از اينستاگراماينستا كپشن، اينستا دانلودر و Easy downloader جزو برنامه‌هاي كاربردي براي كاربران گوشي‌هاي اندرويدي به شمار مي‌روند. روش دانلود در اين جا مشابه مراحل و مثال‌هاي قبلي است.
در اين مقاله آسان‌ترين روش‌هاي دانلود فيلم و تصاوير از اينستاگرام براي گوشي‌هاي اندرويدي و آيفون و همچنين دسكتاپ مطرح شد. علاوه براين شما مي‌توانيد به دلخواه خود با نصب برنامه، به صورت آنلاين يا حالت ذخيره سازي و بدون نصب برنامه يكي براي انجام كار خود انتخاب كنيد.

سوئيچ هاي تك اتمي پرظرفيت جايگزين تراشه‌ها مي‌شوند

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,سوئيچ هاي تك اتمي
محققان دانشگاه تگزاس از توليد تراشه‌هاي رايانه‌اي جديدي خبر داده اند كه مبتني بر استفاده از تك اتم‌ها و تحركات آنها براي ذخيره سازي اطلاعات هستند. 

به گزارش مهر به نقل از نيواطلس، تراشه‌هاي تك اتمي يكي از كوچك‌ترين ابزار موجود در جهان براي ذخيره كردن اطلاعات ديجيتال محسوب مي‌شوند و مبتني بر استفاده از اتم‌هاي چند نانومتري هستند.

 

تراشه‌هاي جديد كه اتم ريستور نام گرفته‌اند، زمينه را براي توليد سيستم‌هاي حافظه جديدي هموار مي‌كنند كه ظرفيت بالايي براي ذخيره سازي اطلاعات دارند.

 

تراشه‌هاي تك اتمي در صورت قرار گرفتن در معرض ولتاژهاي خاص برق، شاهد تغيير مقاومت الكتريكي خود خواهند بود و اين تحول در شدت و ضعف مقاومت مذكور ذخيره سازي داده‌ها و قرائت آنها را ممكن مي‌كند. تك اتم‌هاي اتمريستورها بر روي سطح اين محصول كه آغشته به دي سولفيد موليبدن (MoS2) است جابجا مي‌شوند و اين جابجايي ميزان رسانايي آن را تغيير مي‌دهد.

 

تغيير ميزان رسانايي اتمريستورها باعث مي‌شود بتوان از آنها براي توليد محصولات برقي مختلف و كم حجم به راحتي استفاده كرد. ابعاد نهايي تراشه‌اي كه بدين شكل توليد مي‌شود يك نانومتر در يك نانومتر است و ضخامت آن هم از يك اتم فراتر نمي‌رود. اگر ابعاد اين اتمريستورها به يك سانتيمتر مربع افزايش يابد از آنها مي‌توان براي ذخيره سازي ۲۵ ترابايت اطلاعات استفاده كرد. اين ظرفيت ۱۰۰ برابر بيشتر از پرظرفيت‌ترين حافظه‌هاي فلاش موجود در بازار است.

محققان مي‌گويند اين دستاورد جديد علمي انقلابي در زمينه توليد حافظه‌هاي كوچك و بسيار پرظرفيت، سيستم‌هاي رايانه‌اي پيشرفته، مجموعه‌هاي مخابراتي راديويي و غيره ايجاد مي‌كند.

 

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065525.html

هوش مصنوعي گوگل، كاربران عادي را شاعر مي‌كند

اخبار,اخبار تكنولوژي,هوش مصنوعي گوگل
گوگل با استفاده از هوش مصنوعي پا را از عرصه تكنولوژي فراتر گذاشته و وارد فضاي خلق هنري شده است.

به گزارش تسنيم، عرصه خلق اثر اغلب در قلمرو فعاليتهاي انساني بوده است، اما گوگل به تازگي با استفاده از هوش مصنوعي به تازگي ابزاري ايجاد كرده است كه مي‌تواند با استفاده از سبك برخي شاعران، به كاربران عادي براي نگارش متن پيشنهادات شاعرانه ارائه ‌دهد.

 

اين امكان گوگل كه «ورس باي ورس» (Verse by Verse)  نام دارد، مي تواند به افرادي كه مي خواهند متن خود را به صورت شاعرانه به نگارش درآورند امكان انتخاب يك سبك شاعرانه مي دهد و سپس با استفاده از اين سبكِ انتخابي، پيشنهاداتي به كاربر ارائه مي‌كند.

 

دايره سبك شاعران در اين سامانه فعلا محدود به چند شاعر آمريكايي بوده و امكان افزايش انتخابات وجود خواهد داشت.

 

كاربر براي استفاده از اين امكان بايد در ابتدا سبك خود را انتخاب كند و سپس جمله اول متن را بنويسد، سپس هوش مصنوعي پيشنهاداتي براي ادامه متن ارائه مي كند كه كاربر مي تواند آن را انتخاب و يا رد كند.

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77442.html

كوتاه كردن لينك چيست؟

كوتاه كننده هاي لينك يا URL shortener سرويس هايي هستند كه url ها يا لينك هايي كه طول آنها بلند است و از شمار كوتاه كردن لينك چيست كاراكترهاي زيادي تشكيل شده را به url ها يا لينكهاي برگردان شده و اختصار تبديل مي كنند. اگر پيمان است يك لينك طولاني و يا يك آدرس اينترنتي طولاني را از راه ايميل، اس ام اس، تلفني اعلام كنيد يا اينكه براي بخواهيد آن را براي كسي بخوانيد  به انگيزه طولاني بودن لينك، احتمال بوجود آمدن اشتباه در آن هستي دارد و يا اينكه اگر قرار باشد لينك طولاني را بر روي يك كارت ويزيت و يا در فضايي اندك چاپ نماييد، كوتاهي كننده لينك مي تواند لينك را به شكل قابل قبولي كوتاه نمايد. به زبان ساده تر لينك يا آدرس كوتاهي شده فضاي اقليت را نسبت به لينك اصلي اشغال مي كند.از كاربردهاي اصلي و مهم كوتاه كننده هاي لينك مي توان به ساده تر كردن لينك جهت اشتراگذاري به روشهاي گوناگون و در ضمن اختصار كردن لينك يا آدرس هاي بلند براي اشتراگذاري در سايتهايي مشابه تويتر كه امكان استفاده از لينك هايي با بيشتر از ۱۴۰ كاراكتر در آنها وجود ندارد مي تواند زياد كاربردي باشد.
اما بايد پروا داشت كه اگر چه خدماتي همانند URL shortener يا اختصار كننده لينك اغلب كاربران را با ويژگي‌هايي همچون توانايي كوتاهي كردن و سفارشي كردن لينك، شدامد به سمت سايت فراهم مي‌كنند، اما برخي تحليلگران و متخصصان امنيتي هشدار مي‌دهند كه استفاده از خدمات شخص ثالث مي تواند به سادگي شايستن حملات امنيتي را اغلب كند. چرا كه بسياري از اين نوع خدمات رايگان بوده و هيچ گونه موافقتنامه خدماتي يا امنيتي توسط آنها ارائه نمي‌ شود.goo.go : گوگل علاوه بر سرويس ها و ابزارهي متنوعي كه در اختيار كاربران قرار مي دهد افزار پركاربرد كوتاهي كننده لينك را نيز ارائه كرده است كه در ادامه مطالب به شيوه استفاده از آن اشاره شده است.
bit.ly : از سرويسهاي محبوب ساير در مقوله كوتاهي كننده لينك bit.ly مي باشد. كه امكاناتي چون :
 اندازه گيري و نمايش عملكرد لينك هاي كوتاه منتشر شده بررسي عملكرد لينك به چهره جداگانه و يا در حالت كمپين نمايش آمارگرفتن كليك بر روي لينك هاي كوتاه شده نمايش احصاء كليك لينك ها بر روي هر يك از پلتفرم هاي متصل شده نمايش بيشترين موعد استفاده از لينك هاي منتشر شده شخصي سازي لينك هاي كوتاه شده …را شامل مي شود.
tinyurl.com : گرد ديگر از سرويسهاي كوتاهي كننده لينك سرويس tinyurl.com است در اين سرويس نيز با قرار دادن لينك طولاني در فيلد مشخص شده و زدن دكمه make tiny URL در زمان چندي لينك طولاني خويش را به لينكي اختصار تبديل نماييد.
Ow.ly : سرويس Ow.ly را نيز مي توان به عنوان يك كوتاه كننده لينك كه همانند سرويس هاي ديگر امكان اندازه گيري ترافيك، شمارش كليك ها و … را ارائه مي دهد، اشاره كرد. البته براي به كارگيري خدمات اين سرويس بايد حتما در آن ثبت نام كرد و برخي از خدمات آن نيز غير رايگان مي باشند.
Ouo.io : سرويس اختصار كننده لينك Ouo.io علاوه بر كوتاه كردن لينك امكان كسب درآمد را نيز با تماشا تبليغ فراهم كرده است.