انواع بازاريابي: معرفي ۱۰ مدل رايج بازاريابي كسب‌وكارها

بازاريابي با يك توليد كننده شروع مي‌شود و به يك مصرف كننده سرانجام مي‌يابد. همان فرآيندي است كه بدست آن مشتريان از شرايط فرآورده باخبر مي‌شوند و يا آن را به دست مي‌آورند. بازاريابي ما فوق تبليغات است. انواع بازاريابي در ايران هر چند كه تبليغات هم مي‌تواند بخشي از اين روند باشد. هم‌چنين بازاريابي دربرگيرنده رسانه‌اي است كه از راه آن يك فرآورده يا خدمات به همراه تحقيقات به ثمر نشسته در ارتباط با چگونگي بسته‌بندي و روش‌هاي فروش آن باعث تبليغات مي‌گردد. كسب‌وكارها طبق شرايط خود گرد از انواع بازاريابي را گزينش مي‌كنند.
ما در اين تقدير به شما ۱۰ مدل رايج از گونه ها بازاريابي را معرفي مي‌كنيم، كه به ترتيب ذيل است:بازاريابي از طريق برندسازي و يا اسم تجارييكي از رايج‌ترين انواع بازاريابي مربوط به بازاريابي از طريق برندسازي است. محصولات و خدمات ارائه شده بيچارگي به تمركز و جايگاهي در بازار هدف دارند. براي اين منظور يك اسم بازرگاني و يا همان برند لازم است تا بتوانند اين جايگاه را بدست بياورند، الي تبديل به يك پروژه‌ي كامياب گردند. اسم تجاري و يا همان برند يك باره بازاريابي است كه به عنوان پايه‌اي براي آگهي‌ها و تبليغات آينده عمل مي‌كند. اسم تجاري كمك مي‌كند كه فرآورده يا خدمات ارائه شده جذاب‌تر شده و بيشتر در ياد بمانند. نام‌هاي تجاري بيشتر دربرگيرنده اسامي متمايز، شعارها و همين‌طور طرح‌هاي گرافيكي مشابه لوگو مي‌گردند.
بازاريابي از طريق روابط عموميروابط عمومي گونه‌اي از تبليغات است كه بدست بيانيه‌ها، جوايز، كارهاي بزرگ و قابل توجه يك شركت جمع‌آوري مي‌شود. روابط عمومي از گونه ها بازاريابي مي‌باشد كه به همراه كمپين تبليغات دوشادوش قبل مي‌رود. اين هم احد از روش‌هاي تبليغاتي براي برند خاصي مي‌باشد كه بدست برنامه‌ريزي دقيق و از راه صدور بيانيه‌هاي مطبوعاتي و يا انتشارات رسانه‌هاي خبري و اطلاعاتي مانند راديو تلويزيون روزنامه سپريدن مي‌پذيرد.
بازاريابي از راه پخش تبليغاتتبليغات از راه خريدن وقت از راديو و تلويزيون يگانه از شايع‌ترين گونه ها تبليغات است. بازاريابي براي مشتريان نهفته از راه راديو بر روي راز و صدا و عباراتي متمركز مي‌شود الي بتواند توجه سمعي مشتري را به محصول مورد عقيده جذب كند. اما در برابر بازاريابي تلويزيوني مي‌تواند به‌راحتي به مخاطبان برنامه‌هاي مختلف از راه جمعيت شناسي ارائه گردد و عموماً شبكه‌هايي باره هدف اين گروه قرار مي‌گيرد كه از مخاطبين و جمعيت‌شناسي فوقاني برخوردار باشند.
مطلب پيشنهادي:  اشتباهاتي كه اينفلوئنسر ماركتينگ شما را با شكست مواجه مي‌كندبازاريابي خريد و يا بسته‌بنديبسته‌بندي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يك محصول از نظر بازاريابي مي‌باشد، كه اغلب جايگاه محصولات در قفسه‌هاي فروش فروشگاه‌ها تعيين مي‌كند. بسته‌بندي بيش‌تر از اينكه ظرفي باشد كه محصول را نگهداري مي‌كند، وسيله‌اي است كه به شناخت نام بازرگاني محصول، ايمني مصرف كننده، تضمين مشتري و فرصت‌هاي خرده‌فروشي كارايي بسزايي مي‌گذارد. براي بسياري از شركت‌هاي مهم تجاري، بسته‌بندي دربرگيرنده معرفي، تصوير و تبليغات مي‌باشد.
بازاريابي با حضور آنلاينيكي از رايج‌ترين گونه ها بازاريابي كه امروزه با استقبال زيادي از سمت كسب‌وكارها مورد استقبال گرفته است، بازاريابي آنلاين مي‌باشد. اينترنت و تمام ابزارهاي جايگزين آن آخرين مدل و حد براي بازاريابان است. حضور آنلاين تقريباً يكتا از ضروريات قرن بيست و يكم و به عنوان بخشي از هرگونه سعي بازاريابي به حساب مي‌آيد. بازاريابي مي‌تواند در يك پهنه عظيمي از فرمت‌ها، وب‌سايت‌ها و يا شبكه‌هاي اجتماعي و برنامه‌هاي كاربردي تلفن به اتفاق انجام شود. همين‌طور مي‌تواند براي سفارشي‌سازي و تبليغات بر پايه محتوا و تعامل مخاطبان امكانات زيادي برپايي كند.
بازاريابي مستقيمهنگامي كه توليدكنندگان به‌صورت سر راست با مصرف كنندگان تعامل مي‌كنند، در بازاريابي مستقيم شركت كرده‌اند. قصد از اين نوع تعامل اين است كه هيچ واسطه‌اي به‌عنوان شخص ثالث، مانند خرده فروش و يا عمده فروش در وسط نباشد. بازاريابي سر راست مي‌تواند از طريق پست، تلفن و اينترنت سپريدن شود، زيرا شركت‌ها، محصولات و خدمات خويش را به طور مستقيم به دست مصرف كنندگان خود مي‌رسانند و بدين ترتيب فروش مي‌كنند.
بازاريابي مستقيم
بازاريابي چند سطحي يا چند منظورهبازاريابي چند سطحي نوعي از فروش مستقيم است كه دربرگيرنده زنجيره‌اي از ارتباطات مي‌گردد كه از طريق شركت اقدام مي‌كند و محصولات و يا خدمات خويش را به فروش مي‌رساند. اسم ساير بازاريابي چند سطحي بازاريابي شبكه اي است. زيرا فروشندگان درآمد حاصل از فروش محصولات و خدماتي را كه به فروش مي‌رساند از راه شبكه دريافت مي‌كنند.
بازاريابي از طريق تيم‌هاي خيابانياز بازاريابي در تيم‌هاي خياباني در تعامل شخصي براي ذكر فضايل يك محصول، خدمات يا رخداد به مشتريان خفته بهره‌گيري مي‌شود. به راستي نوعي تبليغات مستقيم خياباني مي‌باشد. بازاريابي خياباني به طور سر راست مشتريان را در مقابل يك فضا يا فروشگاه جمع مي‌كند و با يك روش سرگرم كننده و جذاب براي رسيدن به فروش از شخصيت‌هايي با لباسهاي خاص و يا كارها و حركات خاص كمك مي‌گيرد الي بتواند بدست اين تيم خياباني مشتريان را به طرف محصول و يا خدمات خود جذب كند.
مطلب پيشنهادي:  تكنيك‌هاي جديد بازاريابي ديجيتال كه كسب وكار شما را متحول خواهند ساختبازاريابي خيرخواهانهبرخي از شركت ها كوشش مي‌كنند با حمايت خود از موسسات خيريه و گروه‌هاي غيرانتفاعي محبوب در وسط مردم، براي افزايش تصوير خويش و تبليغ مارك‌ها و برند‌هاي تجاري‌شان استفاده كنند. گاهي هم از طريق پشتيباني و مشاركت در حوادث، جمع‌آوري كمك‌هاي مالي، بازاريابي كسان خيرخواه و يا روش‌هاي خيرخواهانه ديگري كه به گونه‌اي حس اعتماد به نفس جامعه را بالا مي‌برد، سعي در بالا بردن جذابيت‌هاي محصول خويش و يا خدمات‌شان مي‌كنند.

سفيد كردن دندانها در فتوشاپ

مرحله اول: عكس خود را در فتوشاپ باز كنيد.
با استفاده از ابزار Lasso مطابق شكل زير دور دهان را انتخاب كنيد.

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

مرحله دوم: از منوي Layer به قسمت new Adjustment Layer  رفته و سپس از زير منوي باز شده در مقابل آن گزينه ي Hue/Saturation را انتخاب كنيد. روي ok كليك كنيد تا لايه جديد ايجاد شود سپس پنجره اي ديگر در مقابل شما گشوده خواهد شد كه بايد مطابق مرحله بعد عمل كنيد.

 

مرحله سوم: در پنجره ي باز شده رنگ زرد را انتخاب كنيد. براي اين منظور از منوي Edit كه به صورت پيش فرض Master در آن انتخاب شده است بايد روي Yellowes كليك كنيد. حال مقدار saturation را به 100- تغيير دهيد.

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

مرحله چهارم:در همين پنجره اين بار ، گزينه ي master را انتخاب كنيد و Lightness را به 25+ تغيير دهيد. روي ok كليك كنيد.

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

مرحله ي پنجم: حالا روي لايه ي ماسك با نگه داشتن كليد كنترل كيبرد (ctrl) كليك كنيد .به منوي edit رفته و گزينه ي fill را انتخاب كنيد. از قسمت use بايد Black را انتخاب كنيد.

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

مرحله ششم: حالا توسط ابزار براش بايد روي دندانها را سفيد كنيم براي اينكار براش را انتخاب كرده و رنگ آن را سفيد در نظر مي گيريم. از نوار option در بالاي صفحه مقدار شفافيت يا Opacity را به 20 درصد تغيير دهيد. و با دقت دندان ها را سفيد كنيد.

 

ابزارهاي فتوشاپ, روتوش عكس

 

مرحله نهم : اكنون مطابق شكل زير به پنجره لايه ها برويد و از آنجا لايه ي Adjustment را انتخاب كنيد و شفافيت آن را به 75 درصد تغيير دهيد.

 

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/whiten-teeth2-photoshop.html

آموزش ايجاد يك تصوير هنري با فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ را باز كنيد و با استفاده از كليد هاي ميانبر Ctrl+N يك سند جديد باز كنيد. من در اينجا از فرمت A4 استفاده كرده ام و از يك مدل جوان استفاده خواهم كرد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

تصوير دخترك جوان را باز كنيد و با استفاده از ابزار select دور ان را انتخاب كنيد به صورتي كه تنها پس زمينه آن انتخاب نشود و مدل را به صورت كامل انتخاب كنيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

حال نوبت به استفاده از تصوير دوم رسيده است. اين تصوير يك درخت سياه و سفيد است كه titled Silhouette of tree نام دارد و توسط Namsilat طراحي شده است. ما فقط شاخه هاي آن را نياز داريم پس آن ها را انتخاب كنيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

روي لايه شاخه هاي درخت كليك راست كرده و روي گزينه Duplicate كليك كنيد تا يك كپي از آن گرفته شود و سپس آن را مقداري مرتب كنيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

حال دو تصوير را با هم به سند اصلي يا پروژه اضافه كنيد. يك marquee selection از شاخه ها با كليك روي تصوير كوچك لايه ايجاد كنيد. مي توانيد كليد P را بزنيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

يك ماسك از دختر با انتخاب شاخه هاي برگ انتخاب كنيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

حال بايد برخي اصلاحات را انجام دهيم. لبه هايي را كه در تصوير به نظر اضافه مي رسند پاك كنيد. يك كپي از لايه دختر بگيريد و آن را در بالاترين لايه جايگذاري كنيد سپس مقدار  oapcity را به ۷۰% كاهش دهيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

حال از تمامي لايه هاي موجود يك كپي بگيريد سپس Blend Mode آن ها را به Screen تغيير دهيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

تمام لايه هاي كپي شده را كوچك كنيد و لايه دخترك را در وسط تمامي آن ها قرار دهيد. همچنين شما مي توانيد يك فيلتر از منوي Layer>New Adjustment Layer>Photo Filter به تصوير خودتان اضافه كنيد. علاوه بر اين مي توانيد تغييرات ديگري را روي آن انجام دهيد.

 

روتوش عكس, افكت هاي تصويري فتوشاپ

 

اين آموزش به پايان رسيد شما مي توانيد براي زيباتر كردن آن هر كاري را انجام دهيد. براي مثال ما در تصوير زير آن را به روي يك برگه اضافه كرده ايم. اين آموزش بسيار كاربردي است و در پروژه هاي مختلف كاربرد دارد

 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/graph/artistic-image2-photoshop.html

طراحي سايت در كرج

شركت طراحي سايت كرج (گوهران) از با پيشينه ترين هاي طراحي سايت در ايران و باستاني ترين شركت طراحي سايت در كرج مي باشد. ثمره سالها تجربه و ادب در كناره به كارگيري تكنولوژي و استانداردهاي مدرن و به روز در طراحي سايت، آمادگي لازم براي ارائه خدمات امروزين و ايده آل را به ارمغان مي آورد. از مشخصه هاي آشكار گردآور طراحي تارنما در كرج بر پايه نيازهاي مشتري 

طراحي سايت شركتي در كرج

است،همچنين طراحي سايت حرفه اي و شكيل و استاندارد در حداقل زمان و هزينه است. بعضي از خدمات مهم طراحي سايت در كرج گوهران كه به مشتريان خود ارائه مي دهد را مي طاقت طراحي سايت حرفه اي ، سئو و بهينه سازي سايت ، طراحي سايت فروشگاهي ،طراحي هويت بصري برند، ديجيتال ماركتينگ و… نام برد.طراحي سايت در كرج “گوهران” با تكيه بر سالها تجربه خويش در زمينه طراحي سايت، اين اطمينان را خواهد عدل كه تارنما را مطابق با امكانات مورد احتياج و بر اساس سليقه شما طراحي و راه اندازي خواهد نمود. به كارگيري بروزترين متدهاي طراحي سايت، آساني كاربري و قابليت ارتقا، خلق المان‌هاي گرافيكي، امنيت و سرعت بالا از مهمترين ويژگي‌هاي تيم ما مي باشد. ما براي طراحي سايت در كرج از با تجربه ترين متخصصان طراح سايت در كرج بهره‌گيري كرده ايم. مثال كارهاي طراحي سايت نمايانگر قدرت و توانمندي ما در طراحي وب سايت مي باشد و اين اطمينان را به شما مي دهيم كه گردآور ما بهترين گزينه براي طراحي سايت حرفه اي و متفاوت شماست.

فناوري جديد انتقال فايل با سرعت بسيار بالا

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,فناوري جديدي
چند شركت تجاري با همكاري هم فناوري جديدي براي انتقال فايل از طريق گوشي هاي هوشمند ابداع كرده اند كه بسيار سريع تر از نرم افزارهايي مانند شير ايت عمل مي كند.

به گزارش فارس به نقل از آسين ايج، چند شركت تجاري با همكاري هم فناوري جديدي براي انتقال فايل از طريق گوشي هاي هوشمند ابداع كرده اند كه بسيار سريع تر از نرم افزارهايي مانند شير ايت عمل مي كند. با استفاده از اين فناوري سرعت انتقال فايل از يك گوشي به گوشي ديگر به رقم بي سابقه 20 مگابيت در ثانيه هم مي رسد. اين بدان معناست كه با فناوري يادشده مي توان يك فايل 700 تا 800 مگابايتي را در عرض دو دقيقه جابجا كرد.

 

 اخبار تكنولوژي ,خبرهاي تكنولوژي,فناوري جديدي

 

 

شركت هاي چيني شيوآمي، اوپو و ويو با همكاري هم اين خدمات را راه اندازي كرده اند و فعلا در حال بررسي آن براي رفع نقص هاي احتمالي هستند. بعد از نهايي سازي يك اپليكيشن براي بهره مندي از سرويس يادشده عرضه مي شود تا كاربران از طريق آن قادر به تبادل عكس و سند با كشيدن آنها يا تنها چند كليك باشند.

 

استفاده از اپليكيشن يادشده مستلزم مصرف باتري زياد يا داده اينترنت يا استفاده از برنامه هاي ثالث نبوده و به تنها بلوتوث نياز دارد. شيوآمي از پيوستن ديگر شركت ها به اين جمع به منظور كاربرد فناوري مذكور استقبال كرده است. انتظار مي رود شركت هايي مانند ردمي نيز به اين جمع بپيوندند.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11034812.html

هدفوني كه سر را خنك مي كند

اخبار,اخبارتكنولوژي,هدفوني كه سر را خنك مي كند
سر علاقمندان به موسيقي و اجراي بازي هاي ويدئويي به علت استفاده زياد از هدفون معمولا عرق كرده و بيش از حد داغ مي شود، اما يك هدفون جديد خنك كننده مي تواند اين مشكل را حل كند.

به گزارش فارس ، شركت اچ پي به تازگي از عرضه هدفون تازه اي خبر داده كه مجهز به سيستم خنك كننده براي جلوگيري از عرق كردن سر فرد است.

 

اخبار,اخبارتكنولوژي,هدفوني كه سر را خنك مي كند


هدفون يادشده كه اومن نام دارد مجهز به فناوري خاصي موسوم به فراست كپ است كه محيط اطراف خود را خنك نگه مي دارد. در اين هدفون از سردكننده هاي ترموالكتريك در درون پوشش گوشي استفاده شده كه يك قاب آلومينيومي هدفون را خنك مي كنند و در نتيجه جلوي عرق كردن گوش هاي فرد گرفته مي شود.

همين مساله موجب انتقال گرماي سر و گوش به محيط اطراف مي شود و در نتيجه از عرق كردن بخش هاي مختلف سر نيز جلوگيري مي شود. يك پوشش گرافيتي تكميلي نيز در هدفون يادشده به كار گرفته شده تا گرماي پوست سر به طور كامل به بيرون منتقل شود.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews405790.html

آموزش نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام به صورت اسلايدر ايموجي

يكي از جديدترين قابليت هايي كه اينستاگرام در جديدترين آپديت خود ارائه ديتا است، قابليت پذيرش به نظرسنجي هاي استوري اينستاگرام به صورت اسلايدر ايموجي مي باشد. در اين روش، شما مي توانيد يك استوري قرار ديتا و از فالورهاي خود بخواهيد نظرشان را در رابطه با موضوعي كه در آن مطرح كرده اند، به چهره درصدي بيان نمايند. اين قابليت با نظرسنجي معمولي موجود در اينستاگرام كه تنها دو گزينه براي پذيرش هستي داشت، تفاوت دارد و گونه جديدتر و البته كارآمدتري از آن مي باشد. در پيوستگي با ما همراه باشيد تا آموزشي را در خصوص نحوه قرار دادن نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام به چهره اسلايدر ايموجي، ارائه ديتا و در ضمن لينك دانلود بروز رساني اينستاگرام را نيز كه اين قابليت در آن قرار ديتا شده است، معرفي نماييم. آموزش نظرسنجي احساسات اينستاگرام نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامبراي اينكه بتوانيد از قابليت نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام مستفيض شويد، پيش درآمد بيچارگي است كه اپليكيشن اينستاگرام خود را به واپسين نسخه موجود، بروز رساني نماييد. براي اين منظور مي توانيد از راه لينك ارائه شده در زير، جديدترين آپديت اينستاگرام را گرفتن كرده و روي تلفن به اتفاق خود نصب نماييد. پس از دانلود و نصب نسخه جديد اينستاگرام، حال بر پايه مراحلي كه در پيوستگي بيان مي شود اقدام كنيد الي بتوانيد نخستين نظرسنجي احساسات در استوري را به چهره اسلايدر ايموجي قرار دهيد.
دانلود اينستاگرامپس از دانلود و نصب اينستاگرام جديد به ترتيب زير عمل نماييد:
اپليكيشن اينستاگرام را اجرا كنيد.از طريق لمس گزينه You در قسمت نوار نمايش استوري ها، به تقسيم قرار دادن استوري وارد شويد.نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامبه بخش استوري ها وارد شويد.
تصويري را از راه دوربين گوشي و يا از گزينه هاي موجود در گالري، براي قرار دادن به عنوان استوري انتخاب نماييد.پس از برگزيدن تصوير مورد نظر خود، انگشت خود را روي صفحه پيمان داده و به سمت بالا بكشيد الي گزينه هاي اضافه براي شما نمايش داده شود.از وسط گزينه ها، گزينه اسلايدر ايموجي را انتخاب نماييد.نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرامگزينه مشخص شده را گزينش كنيد.
يك جمله يا سوال را در سرنوشت نظرسنجي احساسات وارد كرده و يك ايموجي براي آن از راه نوار ايموجي هاي نمايش داده شده در پايين صفحه، انتخاب نماييد.گزينه Done را از بالاي صفحه گزينش كنيد.سپس با پيمان دادن انگشت خود روي اسلايدر ايموجي ايجاد شده، آن را حركت ديتا و بقيه موارد مربوط به استوري خويش را تنظيم نماييد.همچنين بخوانيد استفاده از نرم افزاربا استفاده از همين مراحل ساده و سريع، شما توانا خواهيد بود تا به سادگي يك اسلايدر ايموجي را به استوري هاي خويش اضافه نماييد الي از طريق آن بتوانيد از دانستن فالورهايتان نسبت به استوري خود باخبر شويد. پروا داشته باشيد كه امكان به كارگيري قابليت نظرسنجي احساسات در استوري اينستاگرام تنها براي كاربراني فراهم است كه از واپسين و جديدترين آپديت اينستاگرام كاربرد نمايند. به اين ترتيب اگر اين گزينه را در ميان گزينه هاي مربوط به استوري اينستاگرام خويش پيدا نمي كنيد، بايد نسبت به بروز رساني اپليكيشن اينستاگرام خود اقدام نماييد.