اصول تبليغات در اينستاگرام

همه ما در مورد اهميت و محبوبيت و هدفمند بودن و… و… اينستاگرام مي‌دانيم! برويم سر اصل مطلب. در اينستاگرام چگونه بايد تبليغ كرد؟ چه ابزارهايي براي اين كار، مفيد است؟
در اين مقاله به بررسي دو پيشنهاد جالب و يك دست موزه سودمند در راستاي بهبود تبليغات شما در اينستاگرام مي‌پردازيم (اين نوشته يك ريپورتاژ آگهي‌ست، اما راهكارهاي ارائه شده در آن مورد تاييد تيم Modir TV مي‌باشد). با نوشتار «۲ طريق كاربردي براي تبليغات در اينستاگرام» همراه باشيد:
راهكار اول: از ابزارهاي رايگان اينستاگرام بهره‌مند شويديكي از بهترين امكاناتي كه اينستاگرام در گزين كردن كاربرانش قرار ديتا است، ساخت اكانت بازرگاني است كه به فالوورهاي شما اين امكان را مي‌دهد كه فقط با برگزيدن يك دكمه با شما تماس پايدار كنند يا يك پيام متني يا ايميل بفرستند.
علاوه بر اين، به شما امكان دسترسي به داده‌هاي مربوط به تجزيه و تحليل كسب و كارتان در اينستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهيد از اينستاگرام براي رونق كسب و كارتان بهره‌گيري كنيد مي‌توانيد با ساخت يك حساب تجاري در اينستاگرام (راحت تر) متوجه شويد كه كاربران شما چقدر جذب محتوا و برند بازرگاني شما شدند.
راهكار دوم: در پيج‌هاي بزرگ و پر پيرو تبليغ كنيدتبليغات در پيج‌هاي كبير و تاثيرگذار يكي از بهترين راهكارها براي ديده شدن كسب و كار و برند شما در اينستاگرام است. شما با رعايت كردن بعضي از ساده‌ترين اصول تبليغات اينستاگرام خواهيد توانست بازدهي تبليغات خود را به مقدار مطلوبي افزايش دهيد. روش‌هاي تبليغ در اينستاگرام به شرح زير است:
تبليغات بازديدي اينستاگرامهمان طور كه مي دانيد با هر بار نمايش يك نماهنگ در اينستاگرام، به شمار بازديدهاي آن كليپ اضافه مي‌شود. با پروا به اين قابليت اينستاگرام، كافيست تبليغ ويدئويي خود را با مدت سررسيد يك دقيقه طراحي كنيد و آن را در پيج‌هاي پر بيننده به نمايش بگذاريد. در اين شيوه هزينه تبليغات (كه يگانه از پرطرفدارترين روش‌هاي تبليغات موبايل مي‌باشد) بر بنياد شمار بازديدها محاسبه خواهد شد و دست كم تعرفه آن (در سايت موبوديد) ۱۲۰۰۰ تومان به ازاي هر ۱۰۰۰ بار بازديد است.
تبليغات ساعتي يا تغيير ناپذير اينستاگرامتبليغات ثابت، از روش هاي مرسوم تبليغاتي در سراسر دنيا محسوب مي‌شود. در اينستاگرام نيز اين سخيف تبليغاتي قابل پياده‌سازي است. در اين شيوه پست تبليغاتي شما كه مي‌تواند عكس و يا ويدئو باشد، در ساير پيج‌ها نمايش ديتا مي‌شود. خرج تبليغات نيز با پروا به مدت سررسيد نمايش تبليغ محاسبه خواهد شد كه بسته به جستار پيج و شمار مخاطبين آن متفاوت است.
نكات مهم تبليغات در اينستاگرام  نكته‌اي كه در تبليغات در اينستاگرام بايد به آن پروا كنيد اين است كه بدبختانه شوربختانه بسياري از كسان سودجو با استفاده از نرم ابزارها و ساير شيوه هاي غير واقعي، تعداد فالوورها، لايك‌ها و بازديدهاي ويدئوهايشان را افزايش مي‌دهند و با پذيرفتن تبليغ و اخذ هزينه‌هاي گزاف و يا حتي كم‌تر از عرف بازار، مردم را فريب مي‌دهند.
لذا حتما براي تبليغ به اين نكته توجه كنيد كه پيج منتخب شما، شناخته شده و معتبر باشد. براي ارزيابي كيفيت پيج‌ها مي‌توانيد از كارشناسان اين پهنه ارشاد بگيريد. سرويس تبليغات آنلاين موبوديد يكي از حرفه‌اي ترين مجريان تبليغات در اينستاگرام و تبليغات تلگرام است كه مي‌تواند در اين گستره شما را ياري كند.هنگامي كه استراتژي محتوا را مشخص ميكنيد، بايد يك برنامه داشته باشيد. پست هاي اينستاگرام ساير به ترتيب زماني نيستند. در عوض، فاكتور تعامل مهم ميشود، پست ها بر روي صفحه ي پسين هاي كاربران بر پاي بست، محتواهايي از حساب‌هايي كه اغلب با آنها اغلب وابستگي پايدار مي كنند، مرتب ميشوند.
ارسال پست به طور هميشگي امكان ديده شدن پست ها را افزايش مي دهد، كه اين به پيگيري كنندگان فرصت  اكثريت براي مشاركت  مي دهد. همچنين اين مايه ميشود كه شما منبع به معاش باشيد، لغايت كسان را به فالو كردن پيج و لايك كردن پست هاي خود ترغيب كنيد و از آنفالو شدن توسط دنبال كنندگانتان جلوگيري كنيد.
از يك افزار مثل Buffer يا Later بهره‌گيري كنيد لغايت پست هايتان را به طور قبل فرض برنامه ريزي كنيد.  اين طور به سازنده ي محتواي خود اجازه ي استراحت ميدهد زيرا ديگر نياز نيست بي درنگ قبل از پست قراردادن يا به عكس اخذ و ويرايش آن مشغول باشد. اين مسئله ويژه براي كسب و كارهاي حقير كه مدير روابط عمومي ديجيتال ندارند، مهم است.عداد پست ها در بازه هاي زماني به شما ارتباط دارد، ولي هرچقدر كه هست برنامه ريزي داشته باشيد. اگر در يك ماه به اندازه ي ۱۰ پست محتوا داريد طوري تنظيم كنيد كه هر ۳ روز يك پست داشته باشيد و اينطور نباشد كه يك هفته پيوستگي پست بگذاريد و براي ۲ هفته هيچ پستي نداشته باشيد.
اگرچه موعد بندي ارسال پست ها با توجه به الگوريتم فعلي اينستاگرام از اهميت اقليت برخوردار است ولي من همچنان به شما رهنمود ميكنم كه در موعد هايي كه بيشترين ارتباطات را داريد بيشتر پست بگذاريد. البته اين جستار به بازار هدف شما بستگي دارد. سعي كنيد سررسيد هايي را كه بازار هدفتان اغلب در رسانه هاي اجتماعي پركار است معرفي كنيد و همانند همش الي وقتي بهترين نتيجه را بگيريد كماكان تست كنيد.
استراتژي بازاريابي اينستاگرام  گام سوم: ايجاد و ويرايش مدياواقعا مطالب زيادي در اينجا وجود دارد بنابراين من تنها به طور چكيده آنها را بيان ميكنم.
وقتي به اين مسئله مي رسيم، اينستاگرام يك پلت فرم رسانه ي اجتماعي است كه بر پاي بست، راهبرد فرآوري درونمايه هدايت ميشود. كاربران به سمت رسانه اي كه براي آنها جذاب باشد مي روند، و اين به اين معني است كه شما براي پست هاي خوب دستمزد ميگيريد.
بهترين روشهاي فرآوري محتوا براي اينستاگرام :– كيفيت، كيفيت، كيفيت: ببينيد ، من مي دانم – كل نمي توانند يك دوربين عكاسي چند ميليون توماني يا يك دستگاه نورپردازي چيره دست داشته باشند. مسئله اي نيست! تنها سعي كنيد كيفيت تصاوير و ويدئو هاي خويش را با امكاناتي كه در دست داريد بالا ببريد. اسمارت فون هاي هوشمند به طور كلي براي اخذ عكس هاي جذاب، دوربين هاي مناسبي دارند. تنها تصاوير بايد متمركز شوند و نور احسان داشته باشند ، اين دو با هم مايه ميشوند عكس‌ها  بهتر به عقيده بيايند.
– ويرايش: از يك اپليكيشن ويرايش عكس مثل VSCO، Snapseed يا Enlight استفاده كنيد الي عكس‌هايتان تميز و چيره دست شوند. ولي خيلي ناچيز ويرايش كنيد. بهترين طريق ويرايشي است كه به سختي قابل تشخيص باشد. به سادگي ميتوان بهترين شد، بنابراين قبل از اعمال فيلتر به پيج هاي مورد علاقه ي خويش براي الهام گرفتن نگاهي كنيد. توصيه ميكنم براي كل ي عكسهاي خويش از يك مجموعه فيلتر بهره‌گيري كنيد. اين به شما كمك ميكند كه يك تم منسجم براي بازاريابي خويش داشته باشيد.
اپليكيشن تبليغات در اينستاگرام
– كپشن: اگر شما به پيگيري تبليغ محصولات در اينستاگرام هستيد، مطمئن شويد كه كپشن شما به شكلي عملگرا است. دنبال كننده هاي خويش را به جايي جايي كه بتوانند محصولات شما را خريداري كنند راهبري كنيد تا بتوانيد از كوشش هاي اينستاگرامي خويش كسب درآمد كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.