گروه علي بابا مركز تماس جديد خود در شهر گرگان را افتتاح كرد. اين مركز تماس با هدف توسعه خدمات پشتيباني، از اوايل بهمن ماه به صورت رسمي فعاليت خود را آغاز كرده و در زمينه خريد بليط سفر، تورهاي مسافرتي و رزرو هتل، به كاربران علي بابا خدمات مشاوره و پشتيباني سفر ارائه ميدهد.
به گفته علي اكبر سلطانلو، مدير ارشد پشتيباني علي بابا: «مركز تماس گرگان، فعاليت خود را با 21 نفر پرسنل آغاز كرده و اشتغالزايي براي 140 نفر را در برنامه خود دارد.» وي به توسعه مركز تماس علي بابا در ساير شهرهاي كشور نيز اشاره كرد و گفت: «در كنار توسعه خدمات پشتيباني سفر و اشتغالزايي براي جوانان در شهرهاي ديگر، كاهش مهاجرات به تهران و همچنين توزيع ثروت از اهداف راهاندازي مراكز تماس علي بابا در ساير شهرهاي كشور است.»
علي بابا علاوه بر تسهيل روند خريد بليط سفر، تورهاي مسافرتي و رزرو هتل در سراسر دنيا، خدمات پشتيباني متمايزي چون مشاوره تخصصي در زمينه سفر، پاسخگويي 24 ساعته در 7 روز هفته، راهاندازي سرويسهاي ويژه مانند سرويس كالبك، ايجنت كالبك، اعلام خودكار تاخير پروازها و... را به خانواده بزرگ كاربران خود ارائه كرده است.
افتتاح باشگاه ورزشي بزرگترين مركز تماس گردشگري ايران
همچنين گروه علي بابا در كنار توسعه خدمات پشتيباني با كيفيت با توجه ايجاد تعادل در كار و زندگي، باشگاه ورزشي بزرگترين مركز تماس گردشگري كشور را روز شنبه، پنجم بهمن ماه با تجهيزات كامل، براي پرسنل گروه علي بابا افتتاح كرد.
منبع:
- شنبه ۱۲ بهمن ۹۸ | ۱۶:۱۷
- ۱۰۱ بازديد
- ۰ نظر